Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@09:28:32 GMT

بالاخره تکلیف صندلی خالی شورای شهر اصفهان روشن شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۴۷۰۲

بالاخره تکلیف صندلی خالی شورای شهر اصفهان روشن شد

فرماندار اصفهان گفت: بعد از اعلام قطعی حضور عضو علی البدل در شورای شهر اصفهان از سوی فرمانداری، شورای شهر باید به صورت رسمی از وی دعوت به عمل آورد تا به این ترتیب تکلیف صندلی خالی این شورا روشن شود. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

حسین سیستانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم دراصفهاندر خصوص ورود عضو علی البدل به شورای شهر اظهار داشت: برای حضور آقای رضا امینی در شورای شهر اصفهان به عنوان عضو علی البدل دستور لازم داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته بعد از اعلام فرمانداری، رئیس شورای شهر باید به صورت رسمی از آقای امینی دعوت کند تا برای جلسات شورای شهر حضور داشته باشد و مراحل قانونی بعدی انجام شود.

تائید حکم عضو علی‌البدل شورای شهر اصفهان در انتظار دستگاه قضایی استآخرین خبر از ورود عضو علی‌البدل به شورای شهر اصفهان؛ امینی: هنوز برای ورود به شورا دعوت نشده‌امتغییر در ترکیب هیئت‌ رئیسه شورای شهر اصفهان؛ نصر اصفهانی رئیس شورای شهر اصفهان شد

فرماندار اصفهان با بیان اینکه به این ترتیب ماجرای حضور نماینده جایگزین و ورود عضو علی البدل به شورای شهر خاتمه پیدا کرد، تصریح کرد: برای مشخص شدن این موضوع منتظر نامه‌ای از سوی استاندار اصفهان بودیم که شب گذشته ابلاغ شد و به محض دریافت نامه دستور لازم برای حضور عضو علی البدل شورا داده شد و نامه حضور هم به دست آقای امینی رسیده است.

به گزارش تسنیم، پس از گذشت حدود 3 ماه از صدور حکم قطعی دادگاه تجدیدنظر در مورد اتهامات یکی از اعضای شورای شهر اصفهان و لغو عضویت این عضو شورا سرانجام تکلیف صندلی خالی شورای شهر مشخص شد.

انتهای پیام/169/ز

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اواسط اردیبهشت مشخص می‌شود

رحیم زارع اظهار داشت: تکلیف بخش دوم لایحه بودجه سال جاری تا اواسط اردیبهشت‌ماه در مجلس شورای اسلامی مشخص خواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی در تشریح روند بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ مربوط به جداول تفضیلی اظهار کرد: جلسات کمیسیون تلفیق برای بررسی جداول از فردا شروع می‌شود انتظار داریم طی دو هفته آینده این موضوع در کمیسیون تلفیق و صحن علنی تعیین تکلیف شود و تا اواسط اردیبهشت‌ماه بخش دوم لایحه بودجه به تصویب برسد.

زارع اظهار کرد: قرار نیست که مجلس شورای اسلامی یکی یکی هر کدام از ردیف‌های بودجه را بررسی کند بلکه بررسی‌ها به صورت کلی خواهد بود، مثلا این‌که بودجه فلان وزارتخانه چقدر است و به صورت کلی رای‌گیری شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق اظهار کرد: موضوع دیگر درباره بودجه استان‌هاست که درصد اخذ مالیات از هر استان متفاوت است باید چارچوب مشخصی در این باره وجود داشته باشد. در نهایت نباید بررسی‌ها و مصوبات در مجلس شورای اسلامی منجر به تغییری در سرجمع کلی بودجه شود، چون در بخش اول بودجه درآمد‌ها و هزینه‌ها به صورت کلی تصویب شده و رقم کلی بودجه مشخص است نباید این رقم تغییر کند.

دیگر خبرها

  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • تعیین تکلیف احداث شهرک دام غرب شهرکرد پس از ۱۸ سال
  • قتل همسر اول به علت اختلافات خانوادگی/قاتل دستگیر شد
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • لایحه تجارت پس از ۲۰ سال بلاتکلیفی به تصویب رسید
  • مصوبات مجلس در «لایحه تجارت» منجر به رونق اقتصادی می‌شود
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ اواسط اردیبهشت مشخص می‌شود
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • متقاضیان خرید پژو پارس بخوانند | سازمان تعزیرات تکلیف تولید پژو پارس را روشن کرد