Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@08:12:46 GMT

تولید فون بوک برای تبدیل گوشی به لپ تاپ

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۴۸۱۹

تولید فون بوک برای تبدیل گوشی به لپ تاپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، نمایشگرهای کوچک گوشی ها استفاده از آنها برای مطالعه و ویرایش اسناد، بازی و مشاهده فیلم را دشوار می کند. از همین رو شرکتی به نام انی وی تکنولوژی، یک دستگاه جدید به نام فون بوک تولید کرده که با اتصال گوشی به آن تلفن همراه به لپ تاپ تبدیل می شود.

فون بوک در ظاهر شبیه به لپ تاپ های عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی ال سی دی با دقت تمام اچ دی، بلندگوهای استریو، یک صفحه کلید کامل و باتری برای هشت ساعت استفاده از جمله امکانات فون بوک است. اما در داخل قاب فون بوک هیچ سخت افزاری وجود ندارد، چون قرار است این دستگاه از قدرت سخت افزاری گوشی هوشمند کاربران استفاده کند.

در واقع مغز فون بوک مبتنی بر استفاده از گوشی هوشمند کاربران است. بدین منظور تنها کافیست گوشی هوشمند خود را از طریق پورت یو اس بی و یک کابل به فون بوک متصل کنید. با این کار تمامی محتوای نمایشگر گوشی به طور دقیق بر روی نمایشگر بزرگ فون بوک قابل دسترس است.

فون بوک با تمامی گوشی های اندرویدی و انواع آیفون سازگار است و لمسی بودن نمایشگر آن باعث می شود بتوانید کماکان به سبک گوشی از آن استفاده کنید و با لمس آیکون ها امور را به پیش ببرید. البته استفاده از صفحه کلید و موشواره هم به سبک سنتی ممکن است.

با این روش تایپ کردن، اجرای برنامه های مختل، بازی و مشاهده فیلم و محتوای چندرسانه ای نیز تسهیل می شود. قیمت فون بوک که در دسامبر سال ۲۰۱۹ به بازار می آید، بسیار کمتر از لپ تاپ های عادی است؛ هر چند هنوز اعلام نشده است.

کد خبر 4768936

منبع: مهر

کلیدواژه: گوشی هوشمند لپ تاپ صفحه نمایشگر نوآوری فناوری نانو تحقیقات علمی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان هوش مصنوعی ربات امنیت اطلاعات فناوری فضایی موبایل گوگل تولید خودروی برقی صنعت خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، این سامانه مجهز به هوش مصنوعی و اینترنت اشیاء؛ از راه دور قابل کنترل است و می‌تواند به صرفه جویی در مصرف انرژی کمک کند. 
(گزارش)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  ۲۰ اردیبهشت‌ماه آخرین‌ مهلت تبدیل پروانه کسب فیزیکی به الکترونیکی
  • تولید سامانه هوشمند تجهیزات ساختمانی
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • افراد ۱۴۴ بار در روز تلفن‌های خود را چک می‌کنند!
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)