Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دره‌وزمی روز دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که با حضور معاون بازرگانی داخلی وزیر  صنعت، معدن و تجارت تشکیل شد، اظهار داشت: امسال ۶۶ هزار و ۷۶۰ حلقه لاستیک به استان تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه ابتدای سال تاکنون ۱۷ نمایشگاه طرح ضیافت و  پاییزه در این استان برپا شده است اضافه کرد: افزود: در این مدت ۱۸ هزار و ۷۵۰ تن شکر، یک هزار و ۳۴۵ تن برنج، پنج هزار و ۴۰۰ تن قند، ۳۲۰ تن گوشت قرمز منجمد وارداتی ، ۱۳۵ تن مرغ منجمد و ۱۱۵ تن گوشت قرمز ارز نیمایی در استان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه بعد از طی ۱۰ هزار کیلومتر مسافت به کامیونداران لاستیک داده می‌شود، گفت: از آنجا که میزان استهلاک لاستیک خودروهای  در کردستان بیشتر از سایر استان‌های کشور است انتظار می‌رود میزان طی مسافت از ۱۰ هزار به هشت هزار کیلومتر کاهش یابد.

دره‌وزمی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون ۶۹ هزار و ۳۷۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان انجام شده که این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۲ هزار و ۸۶۷ پرونده و  کشف سه هزار و ۵۱۲ تخلف به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال شده است.

وی اضافه کرد: چهار هزار و ۳۳ مورد بازرسی در خصوص مبارزه با عرضه کالای قاچاق در بازار استان انجام شده که در این راستا ۱۳۱ پرونده به ارزش ۳۵ میلیارد ریال تشکیل شده است.

۳۲ هزار تن کود شیمیایی نیاز پاییزه کشاورزان کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان هم در این جلسه به ارائه گزارشی از وضعیت  نهاده‌های کشاورزی استان پرداخت و  گفت: نیاز پاییزه کودشیمیایی بخش کشاورزی استان ۳۲ هزار تن است که تاکنون ۱۹ هزار تن آن تامین شده است.

خالد جعفری از افزایش ۱۸ درصدی جوجه‌ریزی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و  افزود: با این افزایش کمبود جوجه ریزی در استان‌های گرمسیر کشور جبران شد.

وی اضافه کرد:  سه میلیون و  ۸۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مهر امسال در استان انجام شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت:  حواله ۱۸ هزار و ۹۶۴ تن ذرت و جو در استان صادر شده است.

جعفری اظهار داشت: خرید و فروش نهاده‌های بخش کشاورزی از طریق سامانه بازارگاه انجام می‌شود که تاکنون سه هزار و ۹۱۴ تن از طریق این سامانه در استان خرید شده است.

وی گفت: عمده مشکل استان در بحث نهاده‌ها بعد مسافت و بالا بودن هزینه حمل و نقل و عدم اجرای تعهد شرکت‌های وارداتی است.

برچسب‌ها لاستیک کردستان تنظیم بازار سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاستیک کردستان تنظیم بازار سنندج لاستیک کردستان تنظیم بازار سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰ خودروی پستی نوسازی می‌شود

سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه مدیریت شرکت ملی پست در مراسم بهره برداری از ۳۵ خودرو‌های شاسی‌بلند دوکابین گفت: «نوسازی ناوگان حمل و نقل شبکه پستی یکی از مهمترین برنامه‌های این شرکت است و تا پایان دولت سیزدهم (۱۴۰۴) برنامه ریزی کرده ایم که باقیمانده خودرو‌ها را که حدودا ۴۰۰ خودرو پستی می‌باشد نوسازی شود.»

 پورعلی شهری در ادامه افزود: «نوسازی ناوگان با حمایت شخص وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حال انجام است و تاکنون ۶۷ دستگاه کامیون و کامیونت و ۵۰ دستگاه ون به شبکه افزوده شده است.»

وی اظهار امیدواری کرد: «با ۳۵ خودرویی که از امروز به ناوگان پستی اضافه شده و در اختیار استان‌ها قرار می‌گیرد، شاهد تسریع در تکمیل پروژه جی‌نف و بهبود کیفیت توزیع مرسولات باشیم.»

به گفته وی، این تعداد خودرو براساس مجوز کمیسیون ماده دو وزارت امور اقتصادی و دارایی و با حدود ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار ازمحل منابع داخلی شرکت ملی پست خریداری شده است. 

تاکنون داده‌های ۴۲ مکان کشور در پایگاه جی‌نف جمع آوری شده است

مدیرکل جغرافیایی و اطلاعات مکانی کشور نیز در این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه جی‌نف و گفت: «با توجه به اینکه متولی به‌روز رسانی و نگهداری اطلاعات مکانی کشور شرکت ملی پست است، تاکنون اطلاعات حدود ۴۲ میلیون مکان، فارغ از موقعیت جغرافیایی یا نوع کاربری، در پایگاه اطلاعاتی جی‌نف جمع‌آوری شده است.»

رضا ربانی با اشاره برنامه پیش بینی شده تا پایان دولت سیزدهم، افزود: «این پروژه تا اردیبهشت ۱۴۰۴ تکمیل شده و به عنوان یکی از ۲۷ پایگاه مهم استقرار دولت اکترونیک، آماده بهره برداری می‌شود.»

او تصریح کرد: «عملیات به‌هنگام سازی اطلاعات مکانی شهری از سال گذشته آغاز شد و تاکنون اطلاعات یک هزار و ۱۳۰ مکان در پایگاه جی‌نف ثبت شده و پیش بینی می‌شود تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، ژئوکد کردن (اتصال اطلاعات مکانی روی نقشه) تمامی مکان‌ها در حوزه شهری به پایان برسد.»

وی در خصوص مکان‌های روستایی نیز گفت: «در فاز نخست اطلاعات ۳۷ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار در پایگاه ثبت می‌شود و در فاز دوم اطلاعات ۶۰ هزار آبادی و نقاط خارج از حوزه حریم شهری و روستایی اضافه خواهد شد.»

ربانی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۱۴۰ سازمان و دستگاه دولتی و غیردولتی به این سامانه متصل هستند و از اطلاعات آن بهره برداری می‌کنند، افزود: «تراکنش روزانه پایگاه جی‌نف در حال حاضر ۵/۲ میلیون است و سال گذشته حدود ۳۰۰ میلیون تراکنش موفق در آن ثبت شد.»

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • مالکین خودرو سالانه چهار حلقه لاستیک باتعرفه دولتی دریافت می کنند
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • ۴۰۰ خودروی پستی نوسازی می‌شود
  • توزیع بیش از ۸ هزار تن کود کشاورزی در نقده
  • رئیس انجمن تولیدکنندگان لاستیک: کمبود تولید تایر در کشور نداریم
  • نیاز سالانه کشور ۳۱ میلیون حلقه لاستیک است
  • با فروش ۴ پژو پارس، لاستیک این خودرو را بخر!
  • مشکل تأمین زمین مسکن روستایی در کردستان برطرف شد
  • جذب بیش از ۸۳ درصد سهمیه کودی استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۲ 
  • پلمب ۲۸۰ حلقه چاه غیرمجاز در تفت و مهریز/از هدر رفت ۲ میلیون مترمکعب آب جلوگیری شد