Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@17:27:52 GMT

نقش‌خوانی سیما تیرانداز و فرزاد حسنی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۵۳۰۴

نقش‌خوانی سیما تیرانداز و فرزاد حسنی

نمایشنامه خوانی «خداحافظ» به نویسندگی محمد یعقوبی وتهیه کنندگی و کارگردانی معصومه خزائی در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نمایش، سیما تیر انداز و فرزاد حسنی نقش خوانان این  نمایش هستند که 7 آذر ماه در پردیس تئاتر شهرزاد برگزار می‌شود.
افشین غیاثی به عوان صحنه خوان و افشین سیاه پوش نیز خواننده این اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نمایش «خداحافظ»شش اپیزود برگزیده از نمایشنامه «رقص کاغذ پاره‌ها» است که پیش از این توسط محمد یعقوبی کار شده است.
سایر عاومل این اجرا عبارتند از:مجری طرح و دستیار کارگردان و برنامه ریز. سامان پورسلیمانی،مدیر تولید:مهدی شیردل،مدیر رسانه و تبلیغات: مریم رودبارانی،گروه کارگردانی. نادیا اصغری. مریم اصغری. اسماعیل خزائی،گروه صحنه. زهرا گلپایگانی، علیرضا مختاری، ابوالفضل شفیعی،گروه موسیقی:امیر شاهرخی:رهبر ارکستر،حمید رضا رضایی:کیبورد و ویولن:محمد رضا گلشنی:گیتارمحمد علی فرهادی:پرکاشن:فرشاد دارابی:تار،طراح گرافیک: رضا صبور،طراح گریم:فرناز مرتضوی،عکاس:پریچهر ژیان،ساخت تیزر:امیر عباس حسین. آبادی

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرزاد حسني سیما تیرانداز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود

به گزارش قدس خراسان، حبیب قاآنی اظهار کرد: تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" به نویسندگی وکارگردانی نوید اسدیان از یکشنبه ۹ اردیبهشت در سالن شماره دو پردیس تئاتر مستقل واقع دربلوار صارمی، بین میدان حافظ و صارمی ۵۰ به روی صحنه می‌رود.

مدیر رسانه‌ای تئاتر «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام" بیان کرد: این تئاتر داستان پسر جوان شهرستانی که به شهر بزرگ آمده ولی اوضاع طبق خواسته او پیش نمی‌رود و او تلاش می‌کند تا خودش را در جامعه ثابت کند، در این تئاتر کمدی محمد حسین خسروی به ایفای نقش می‌پردازد.

وی تصریح کرد: از دیگر عوامل نمایش می‌توان به دستیار کارگردان معین تیموری و محمد حسین خسروی، مدیر روابط عمومی کیان صنعتی رودی، طراحی پوستر سلیم واحدی و منشی صحنه نازنین پهلوان زاده اشاره کرد.

قاآنی افزود: تئاتر "هشتگ، بچه شهرستانی‌ام "از ۹ اردیبهشت ساعت ۲۰ به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان جهت رزرو بلیت می‌توانند به سایت گیشات مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • «آسید کاظم» در تماشاخانه‌ ایران‌شهر نمایش‌نامه خوانی می‌شود
  • ویژه برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت وفات حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • «آلاء» به تونس می‌رود