Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام صنعت پور امیری از برگزاری مسابقات طرح قرآنی تسنیم برای خانواده ها و تمام کارکنان ارتش در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری در مراسم اختتامیه ششمین دور طرح قرآنی تسنیم با گرامیداشت هفته وحدت گفت: این طرح از جمله طرح های فرهنگی مصباح است که در این دوره شاهد برگزاری ششمین دور از طرح قرآنی تسنیم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: از جمله برنامه های مصباح، برنامه های قرآنی، کتابخوانی، تدبر در قرآن و حفظ و قرائت قرآن است.

 

حجت الاسلام صنعت پور امیری اظهار کرد: در دوره های گذشته مسابقات طرح قرآنی تسنیم برای منتخبین مرخصی های تشویقی مد نظر قرار می گرفت اما در این دوره از مسابقات جوایز مادی نیز در کنار مرخصی های تشویقی برای منتخبان مد نظر قرار گرفته است.

 

وی اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر طرح قرآنی تسنیم انجام می دهیم. این مسابقات در مرحله اول برای یگان های تابعه، سربازان و کارکنان برگزار شد که پس از این دوره برنامه ریزی می کنیم تا در سطح دانشگاه ها و خانواده ها نیز برگزار شود./

 

 

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت راهپیمایی 13 آبان مسجد شبستان یزد مسجد نماز جمعه رئیس جمهور کانون های فرهنگی هنری مساجد 13 آبان صنعت پور ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان

امیر سرتیپ امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش در اختتامیه دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح استان کرمان که به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سپهبد محمد ولی قرنی و سپهبد علی صیاد شیرازی برگزار شد، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از پیشگامان در حوزه تربیت بدنی است و توجه ویژه‌ای به پرورش روح و جسم کارکنان و خانواده‌ها دارد.

وی با بیان اینکه خداراشکر اقدامات خوبی در رابطه با طرح‌های ورزشی در ارتش انجام شده است، افزود: با اجرای طرح ۳۱ لبیک یا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) که به صورت جداگانه برگزار شد، ارتشی‌ها خوب درخشیدند؛ کما اینکه طی ۲ سال گذشته طیف جامعه هدف را گسترده‌تر کردیم و خانواده‌ها را در این جامعه هدف، جای گذاری کردیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با تاکید بر توجه ویژه به ورزش بانوان، عنوان کرد:
پارسال اولین دوره مسابقات با حضور بانوان ورزشکار به خوبی برگزار شد و این نشان از توجه ویژه به خانواده‌ها و کارکنان طبق پیروی از فرمایشات مقام رهبری مدظله العالی درخصوص توجه به ورزش بانوان و خانواده بوده است.
 
امیر سرتیپ غلامعلیان در بخش دیگری از سخنانش به جلسه اخیر در محضر مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در این جلسه حضرت آقا با تاکید فرمودند که سلام ویژه به خانواده‌ها و همسران نیرو‌های مسلح ابلاغ شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش افزود: به طور خاص در بحث توجه ویژه به ورزش نیز ارتش جمهوری اسلامی جزو نهاد‌های پیشرو بوده است و امسال در مسابقاتی که برای همکاران برگزار شد، خانواده‌ها هم حضور پرشور داشتند.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش بانوان مقام‌هایی در سطح کشوری کسب کرده ایم، گفت: به واسطه رکورد‌هایی که بانوان در حوزه ورزش کسب کرده اند در برخی ورزش‌ها بیشتر از آقایان خوش درخشیدند و این نشان دهنده توجه ویژه خانواده هاو ایرانیان به ورزش است.

امیر سرتیپ غلامعلیان با اشاره به اینکه در دوره هخامنشیان بهترین ورزشکاران اسب سوار، مربوط به بانوان بودند، افزود: در احادیث وآموزه‌های دینی به ورزش‌های اسب سواری، شنا و تیراندازی تاکید شده است.

امیر سرتیپ غلامعلیان گفت: خداوند را شاکریم که امروزه، ورزش بین خانواده‌ها از جایگاه خوبی برخوردار شده است و به طور ویژه نهادینه شده است؛ لذا می‌طلبد با توجه فراگیرتر به ورزش به خصوص ورزش‌هایی که مرتبط با ورزش عمومی و ارتقای آمادگی جسمی هستند؛ برای سلامت خود وخانواده گام مهمی برداریم. همانطور که امروز، آمادگی نیرو‌های مسلح معطوف به آمادگی‌های جسمی و رزمی است.

نتایج دومین دوره مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی ۱۰ متر ویژه پرسنل و خانواده‌های نیرو‌های مسلح استان کرمان به شرح زیر است:

تپانچه آقایان
مقام اول: مصطفی پرهیزکار از مرکز آموزش شهداء وظیفه نداجای سیرجان
مقام دوم: محسن امیری یگان تکاوری فراجا
مقام سوم: صادق سعیدقرارگاه جنوب شرق ارتش

تفنگ بادی آقایان
مقام اول: محمدرضا چاوشان 
مقام دوم:کمیل خرم نیا 
مقام سوم: رضا سادات حسینی

تفنگ بادی زیر ۱۵ سال بانوان
مقام اول: زینب تیموری
مقام دوم: فرنام خواجویی
مقام سوم: فاطمه زهرا صالحی
مقام سوم مشترک: پرنیا محمدی نسب

تپانچه بادی بانوان
مقام اول: فاطمه موسی
مقام دوم: مریم مظفری
مقام سوم: سحر سهاون

تفنگ بادی بانوان
مقام اول: فاطمه اکبری
مقام دوم: عصمت جرجندی
مقام سوم: بهاره بهرام نژاد

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • ‍ ثبت نام بیش از ۱۰۰۰۰ نفر در پنجمین جشنواره قرآنی آیه‌های مهربانی/ تخصیص جایزه یک میلیون تومانی به تمام حافظان سوره واقعه
  • مسابقات قرآنی دانش آموزان دلیجان