Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که برای حضور در مراسم معنوی میلاد پیامبر مکرم اسلام (ص) در منطقه عنبران حضور داشت از کانون فرهنگی هنری نبی رحمت نیز بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل که برای حضور در مراسم معنوی میلاد پیامبر مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) در منطقه اهل تسنن عنبران حضور داشت از کانون فرهنگی هنری نبی رحمت نیز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازدید از فعالیت های یک سال اخیر این کانون و فعالیت های فرهنگی کانون ها در منطقه عنبران اطلاع یافت.

 

آفندی سید یاور مرادی امام جمعه شهر عنبران مسئولیت مدیر مسئولی کانون نبی رحمت را بر عهده دارد و یکی از کانون های فرهنگی هنری فعال اهل تسنن در این شهر است.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت راهپیمایی 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد شبستان یزد هفته وحدت نماز جمعه کانون های مساجد خبرگزاری شبستان شهر عنبران اهل تسنن بازدید از کانون های مساجد اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با حجت الاسلام علی عزیزی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد با ابزار هنر متناسب با ذائقه نسل جوان در کنار پایگاه بسیج مهمترین پایگاه فرهنگی هستند که آموزش‌های متنوع فرهنگی، هنری و قرآنی را به نسل جوان آموزش می‌دهند.

استاندار همدان با اشاره به در پیش رو بودن ایام تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان گفت: دستگاه‌های متولی باید امکانات خود را از جمله سالن‌های ورزشی، اردوگاه‌ها و مراکز مهارت افزایی را در اختیار یکدیگر قرار دهند تا برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان مهارت‌های متنوعی را فرا بگیرند.

قاسمی فرزاد با تبریک پیروزی‌های اخیر نیرو‌های سپاه در مقابله با دشمنان متجاوز تصریح کرد: این پاسخ مشروع نشان داد که ایران با تمام قدرت در برابر دشمنان این مرز و بوم ایستادگی و توطئه‌های آنان را نقش بر آب می‌کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان نیز در این دیدار به برگزاری جشنواره کشوری تئاتر شبستان در صورت تامین اعتبار خبر داد و گفت: در صورت تامین اعتبار و حمایت مالی جشنواره تئاتر شبستان بچه‌های مسجد کشوری را در همدان برگزار می‌کنیم.

حجت الاسلام علی عزیزی از استاندار همدان خواست تا با حمایت ایشان، نهاد‌های مرتبط با اوقات فراغت از جمله آموزش و پرورش، امکانات خود را برای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون‌های مسجد در اختیار ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار دهند.

دیگر خبرها

  • تاثیر استفاده از هنر در غنی سازی فرهنگ اسلامی
  • بازدید نماینده ولی فقیه در قرارگاه منطقه‌ای کربلا از یگان مستقر در خط مرزی
  • فعالیت های کانون مساجد در مازندران توسعه می یابد
  • کانون‌های فرهنگی‌ مساجد در غنی‌سازی فرهنگ‌ اسلامی اثرگذار هستند
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • بانوان هنرمند با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی دیدار می‌کنند
  • ارسال ۶۶ هزار و ۷۸۰ جلد کتاب به مراکز کانون پرورش فکری
  • فعالیت بیش از هزار کانون فرهنگی و هنری مساجد در مازندران
  • ۱۵۰۲ عضو جدید به کانون های مساجد خراسان شمالی اضافه شدند
  • در حوزه عفاف و حجاب باید کاری منسجم، معقول و مستمر صورت گیرد