Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نشستی که با حضور «عبدالحمید احمدی» معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، «افشین ملایی» مدیر کل دفتر ورزش همگانی و «احمد سعادتمند» مدیر کل دفتر استعدادیابی و آموزش های پایه برگزار شد از نسخه آزمایشی سامانه الکترونیک فدراسیون ورزش های همگانی «سامانه ملی ایران فعال» رونمایی گردید.

از جمله اهداف راه اندازی این سامانه می توان به بهبود خدمات آموزشی فدراسیون با رویکرد مکانیزه سازی فرایند آموزش، دستیابی آسان و دقیق به آمار و اطلاعات، تجمیع، استاندارد سازی و یکپارچه سازی داده های اختصاصی، تسریع و تسهیل فرآیند ثبت نام و برگزاری دوره های آموزشی، ارائه خدمات غیر حضوری و حذف فرآیند مستندات چاپی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با راه اندازی این سامانه تمامی خدمات آموزشی فدراسیون ورزش‌های همگانی از صفر تا صد الکترونیکی شده و حتی صدور گواهینامه نیز به صورت الکترونیکی و بلافاصله پس از اعلام نمره مدرس انجام می شود. ضمن اینکه امکان استعلام آنی و برخط گواهینامه ها نیز فراهم شده و دیگر امکان جعل مدارک مربیگری و یا سوءاستفاده های احتمالی وجود ندارد.

در نهایت با اجرای چرخه کامل الکترونیکی خدمات آموزشی فدراسیون و همچنین امکان ارایه خدماتی نظیر عضوگیری، آمار مشارکت کنندگان حوزه ورزش همگانی، رویدادها و پویش ها، بر اساس اعلام حوزه فناوری اطلاعات وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش های همگانی به عنوان اولین فدراسیون الکترونیک کشور معرفی خواهد شد.

برچسب‌ها فدراسیون همگانی سیستم الکترونیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون همگانی سیستم الکترونیک فدراسیون همگانی سیستم الکترونیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس تکلیف قانونی مندرج در بند (ی) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر اتصال تمامی آزادراه‌های کشور به پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی، به دلیل عدم تحقق این امر معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

با ورود سازمان بازرسی، در مجموع از ۲۹ آزادراه در دست بهره‌برداری، ۲۴ آزادراه به طور کامل به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تجهیز شده و ۵ آزادراه دیگر شامل آزادراه‌های اراک-خرم آباد، کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، قم-گرمسار، خرم آباد-پل زال و تهران-شمال باقیمانده که پیگیری این امر نیز در دستور کار است.

بنا بر این گزارش، با تجهیز آزادراه‌های فوق به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض و عدم توقف وسایل نقلیه پشت دروازه‌های مربوطه، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، طبق برآورد انجام شده و بر اساس گزارش وزارت راه، سالانه حدود ۳۶ میلیون لیتر بنزین (معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال) و ۱۷ میلیون لیتر گازوئیل (معادل ۵۶۰۰ میلیارد ریال)، در مصرف سوخت صرفه‌جویی خواهد شد.

در این راستا خیراله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با ارسال نامه‌ای به سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری‌های به عمل آمده سازمان بازرسی و همچنین تلاش‌های صورت گرفته دست‌اندرکاران ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6086059

دیگر خبرها

  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • ثبت نام اولین دوره مسابقات گل کوچک محلات استان مرکزی تمدید شد
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض مجهز شدند
  • مجهز شدن ۲۴ آزادراه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض