Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بیست و دومین دوره از رقابت‌ های هندبال قهرمانی باشگاه‌ های مردان آسیا از روز پنجشنبه ۱۶ آبان ماه با حضور ۱۱ تیم در کره جنوبی آغاز شده است. زاگرس اسلام آباد و سپاهان نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

در ادامه این رقابت ها تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان امروز دوشنبه ۲۰ آبان ماه در چهارمین مسابقه خود به مصاف تیم العربی کویت رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار نماینده کشورمان با نتیجه ۳۱ بر ۲۵ به برتری رسید و صاحب اولین پیروزی خود شد.

فولاد با این پیروزی به طلسم شکست های پی در پی نمایندگان ایران در رقابت های جام باشگاه های آسیا پایان داد. فولاد و زاگرس هر سه بازی قبل خود را به رقبا واگذار کرده بودند.

گروه بندی بیست و دومین دوره جام‌ باشگاه‌های هندبال آسیا به شرح زیر است:

گروه A:
اس کی هاوکس-کره جنوبی، زاگرس اسلام‌آباد- ایران، العربی- قطر، الکویت- کویت، الشارجه- امارات

گروه B:
الوکراه- قطر، عمان- عمان، العربی- کویت، باربار- بحرین، الوحده- عربستان، فولاد مبارکه سپاهان- ایران

کد خبر 4769096

منبع: مهر

کلیدواژه: العربی قطر کره جنوبی إيران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران والیبال لیگ برتر والیبال کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال عراق گابریل کالدرون تیم فوتبال تراکتور باشگاه پرسپولیس هندبال آندره استراماچونی لیگ کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از امروز در توکیو ژاپن آغاز شد.   

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه دوم مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر مردان یک دقیقه و ۵۱ ثانیه و ۷۱۶ هزارم ثانیه به عنوان قایق دوم از خط عبور کردند و راهی فینال شدند. عادل مجللی و کیا اسکندانی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

همچنین علی آقامیرزایی در دور نیمه نهایی کایاک ۲۰۰ متر مردان در رقابت با حریفانی از هنگ‌کنگ، هند و تایلند با زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ هزارم ثانیه به عنوان قایق سوم از خط عبور کرد و به فینال این ماده صعود کرد. علی آقامیرزایی فردا در فینال این مسابقات رقابت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ پیروزی ایران در اولین قدم با شکست تیم همسایه
  • مسابقات آب‌های آرام آسیا و انتخابی المپیک، صعود نمایندگان ایران به فینال
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • معرفی حریفان ایران در مسابقات قایقرانی آب‌های آرام آسیا
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ تقابل طلایی‌ها در طبس
  • رقابت‌های نزدیک همسایه‌های جدول رده‌بندی
  • رقابت‌های نزدیک در جدول
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد