Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس در جریان بررسی طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران طبق اصل ۸۵ قانون اساسی با ۶۳ رای موافق، ۹۷ رای مخالف و ۱۱ رای ممتنع از مجموع ۲۰۴ نماینده حاضر در جلسه مخالفت کردند و خواستار بررسی این اساسنامه در صحن علنی شدند.

مهرداد لاهوتی نماینده مردم لنگرود در این رابطه، گفت: طرح ملی گاز دارای معایب متعددی است لذا باید این اساسنامه در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گرفته و ایراد‌های آن رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: زمانی که طرحی قبل اصل ۸۵ تصویب شود، به صورت آزمایشی بوده و دولت مکلف است ظرف ۶ ماه لایحه دائمی شدن آن را ارائه دهد و تا امروز که سه دوره بنده در مجلس حضور داشته‌ام دولت ظرف مدت ۶ ماه لایحه دائمی شدن را ارائه نداده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس اخبار سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ در دستور کار قرار گرفت که نمایندگان با ارجاع این گزارش به قوه قضائیه با ۶۷ رأی موافق، ۱۳۷ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در جلسه مخالفت کردند.

در حال تکمیل

کد خبر 6086053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • مجلس هفته آینده جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • لایحه ممنوعیت تیک‌تاک در مجلس سنا تصویب شد
  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • مجلس با ارجاع گزارش کمبود دارو به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • بررسی طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • بررسی موضوع ارز توسط مجلس برای سومین هفته متوالی به تعویق افتاد!
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست