Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@15:22:14 GMT

آب شرب آبیک به لحاظ بهداشتی هیچ مشکلی ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۵۸۹۵

آب شرب آبیک به لحاظ بهداشتی هیچ مشکلی ندارد

علی فرخ زاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در سال‌های گذشته آب شرب شهر آبیک با مشکلاتی مواجه بود که برای رفع آن ۲ راه کوتاه مدت و بلند مدت در نظر گرفته شد.
وی اضافه کرد: در طرح کوتاه مدت با حفر چهار حلقه چاه جدید و برخی تمهیدات کیفیت آب ارتقا داده شد و در حال حاضر غلظت آب بالاست اما به لحاظ بهداشتی هیچ مشکلی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول افزود:هم اینک هیچ نگرانی در خصوص استفاده مردم از آب‌های لوله کشی در این شهر وجود ندارد چون هر روز ۲ مرجع معتبر آب و فاضلاب و علوم پزشکی بر کیفیت آب نظارت کرده و بهداشت و سلامت آن را تایید می‌کنند.
وی اضافه کرد:نگرانی اصلی ما در خصوص جمع آوری آب از سرچاه‌ها است که متاسفانه هیچ نظارتی بر روی این چاه‌ها وجود ندارد.
فرخ زاد گفت: طرح بلندمدت ما برای رفع مشکل آب شرب شهر آبیک، انتقال آب از سد طالقان است که در صورت افتتاح، شهر آبیک در اولویت نخست برای دریافت آب سد طالقان قرار دارد.
شهر آبیک در ۵۵ کیلومتری شهر قزوین واقع شده است.
این شهر در سال‌های اخیر به دلیل برداشت‌های بی رویه از منابع آبی، چرای بیش از اندازه دام و الگوی کشاورزی نامناسب در معرض بیابانی شدن و تغییر کیفیت آب قرار گرفته است.

برچسب‌ها آبیک استان قزوین استانداری قزوین منابع آبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آبیک استان قزوین استانداری قزوین منابع آبی آبیک استان قزوین استانداری قزوین منابع آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران

علی ضیاءالدینی شهردار زرند در حاشیه بازدید از معابر و بند‌های خاکی سطح شهر با اعلام اینکه نیرو‌های این شهرداری در وضعیت آمادباش کامل قرار دارند گفت: با توجه به پیش‌بینی تداوم بارش توسط سازمان هواشناسی آماده‌‍ باش عوامل خدمات شهری و شهرداری‌ها تمامی مناطق ادامه خواهد داشت.

وی با اعلام اینکه آمادگی و اقدامات لازم برای پیش گیری و کنترل هرگونه بحران و عارضه احتمالی در خصوص سیلاب، آبگرفتگی و آب ماندگی در سطح شهر و محلات در حال انجام می‌باشد گفت: تمام تلاش ما در مجموعه شهرداری این است که مردم در هنگام نزول رحمت الهی دچار مشکلی نشوند و دغدغه خاطری نداشته باشند.

  ضیاءالدینی بیان کرد: از صبح امروز بیش از ۵۰۰ تماس تلفنی با مرکز پیام این شهرداری انجام شده است و بیش از ۱۵۰ مورد رفع آبکرفتگی در سطح شهر توسط نیرو‌های شهرداری انجام شده است.

وی افزود:شهروندان در صورت هر گونه مشکلی می‌توانند با شماره ۳۳۴۲۲۷۷۵ این شهرداری تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۱۵۰آبکشی معابرشهری زرند در پی بارش شدید باران
  • رئیس سازمان محیط زیست: دیگر پروژه‌ ای به نام میانکاله وجود ندارد
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی پراید در محور قزوین - تهران
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • ذخیره کالا‌های اساسی مردم گیلان
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می کنم
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ 3 کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • رضاییان: برای پرسپولیس مشکلی ندارم