Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره فناوریهای مکانیزه کشاورزی گفت: در آینده ای نزدیک به ماشین های کشاورزی خودگردان مانند تراکتور،کمباین و.... که شماره گذاری نشده وفاقد پلاک می باشند سهمیه سوخت تعلق نمی گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ شاهین شاهی زاده اظهار کرد: شماره گذاری ماشین های خودگردان کشاورزی در استان هرمزگان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: شماره گذاری ماشین آلات خودگردان کشاورزی از سال 93 آغاز شد که تا سال 95 حدود 500 دستگاه به صورت رایگان باهمکاری پلیس راهور انجام شده است.

به گفته شاهی زاده، طرح شماره گذاری ماشین آلات خودگردان کشاورزی از سال 96 به سازمان نظام مهندسی کشاورزی واگذار شده است.

وی اظهار داشت: سازمان جهادکشاوزری طی تفاهم نامه ای شماره گذاری تعداد حدود 2 هزار و 500دستگاه ماشین خودگردان کشاورزی را به سازمان نظام مهندسی منابع طبیعی و کشاورزی واگذار کرده است.

رییس اداره فناوریهای مکانیزه کشاورزی با بیان اینکه سعی بر این شده که حداقل هزینه را برای بیمه شخص ثالث ماشین آلات درنظر گرفته شود وجرایم بیمه ای هم کاملا بخشیده شود، خاطرنشان کرد: تاکنون 250 الی 300 پرونده جدید مربوط به ماشین آلات خودگردان بخش کشاورزی آماده شده که جهت بازدید پلیس راهور و مراحل نهایی پلاک گذاری در حال انجام می باشد.

به گفته وی، کشاورزان بایستی با مراجعه به مراکز جهادکشاورزی در منطقه خود و با همکاری کارشناسان سازمان نظام مهندسی منابع طبیعی و کشاورزی مدارک خود در پرونده  شماره گذاری دستگاه را تکمیل و نسبت به پلاک گذاری تراکتور خود اقدام نمایند.

این مسوول تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 4 هزار ماشین کشاورزی خودگردان در استان هرمزگان وجود داشته که تاکنون حدود یک هزار و 300 دستگاه دارای پلاک  و مابقی طی چندین ماه آینده با مشارکت تراکتور داران می بایست شماره گذاری شود.

شاهی زاده در پایان در خصوص مزایای پلاک گذاری ماشین آلات خودگردان کشاورزان خاطرنشان کرد: شناسایی ماشین ، حمایت از کشاورزان در حوادث احتمالی ، ایمنی بیشتر، نقل و انتقالات مالکیت دستگاه ،تسهیل توزیع و دریافت سهمیه سوخت از مهمترین مزایای پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی استان هرمزگان می باشد.

 

بیشتر بخوانید: 1500 هکتار از اراضی کشاورزی مجهز به سیستم نوین آبیاری می شوند بازدید حجتی از طرح سرشاخه کاری درختان ِتویسرکان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش کشاورزی پلیس راهور کشاورزی منابع طبیعی برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند

فرماندار شبستر گفت: شهرداری‌ها در خط اول خدمت به مردم هستند و با فعالیت خود نقش مهمی در رضایتمندی عمومی ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، محمد مطهری ظهر امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین رونمایی از ماشین‌آلات جدید شهرداری شبستر با بیان اینکه در شرایط فعلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی نباید وارد مسائل حاشیه‌ای شود، اظهار کرد: ملاک و معیار برای شورای شهر و شهرداری باید قانون باشد و تمام تصمیمات و موضع‌گیری‌ها نیز بر همین مبنا صورت گیرد.

وی افزود: باید در مسئولیت‌ها از شعار زدگی دوری کرد و به معنای واقعی عمل‌گرا بود چرا که در گذر زمان به سرعت مسئولیت‌ها به پایان می‌رسد.

در ادامه، میکائیل توحیدی قویدل، شهردار شبستر نیز با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری شبستر برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اقدام به خرید چندین دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک با هزینه ۲۰۰ میلیارد ریال کرده است، اظهار کرد: شبستر نیازمند امکانات ویژه از لحاظ تجهیزات مدیریت شهری است که در سال‌های گذشته به این مهم توجه کمتری شده است.

وی تاکید کرد: یک دستگاه بیل مکانیکی، دو دستگاه ماشین حمل زباله مدرن، کامیون حمل گوشت مجهز به یخچال، تیغه برف‌روبی، پمپ تخلیه آب دیزلی شش اینچ، یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه خودرو سواری اداری به مجموعه اضافه شد.

شهردار شبستر با اشاره به کارهای مهم عمرانی سال گذشته از قبیل آسفالت‌ریزی، سنگ فرش، جدول گذاری و تملک، اضافه کرد: ساماندهی کوی شتربان، کوی معلم، کوی جانبازان، خیابان شهدا، خیابان امام با اعتباری بالغ بر ۵۲۰ میلیارد ریال از مهمترین اقدامات حوزه عمرانی شهرداری شبستر است.

در این مراسم با حضور مسئولان و بزرگان و معتمدان شهر شبستر از ماشین‌آلات جدید شهرداری در محوطه بیرونی مقبره شیخ محمود شبستری رونمایی شد.

کد خبر 747258

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها خط اول خدمت به مردم هستند
  • خسارت سیل به بیش از ۶۰۰ حلقه چاه کشاورزی در زرآباد
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • بازسازی جاده‌های دسترسی به مزارع وقنات،جنوب سیستان وبلوچستان
  • بارندگی ۴۰۹ میلی‌متری زرآباد و تخریب گسترده زیرساخت‌ها
  • سهمیه سوخت این خودرو‌ها قطع می‌شود
  • اعزام کاروان خودرویی شهرداری مشهد به سیستان و بلوچستان
  • توقیف ادوات و ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی
  • عدم تخصیص سهمیه سوخت به ۲۳ هزار تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • ماشین‌آلات دخیل در تغییر کاربری غیرمجاز توقیف می شود