Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم فرانسوی توپچی‌ها با وجود نتایج بد اخیر باور دارد که شانس تیمش برای قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول به پایان نرسیده است. 

طرفداری- الکساندر لاکازت اعتقاد دارد کسب نتایج ضعیف باعث از دست رفتن اعتماد به نفس آرسنالی‌ها شده است.

به گزارش سایت گل، توپچی‌ها که در پنج بازی آخر خود برنده نشده‌اند، هم اکنون با اختلافی هشت امتیازی نسبت به رده چهارم در رتبه ششم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سایه افزایش فشارها روی اونای امری، لاکازت امیدوار است آرسنال از تعطیلات ملی به نفع خودش استفاده کند. 

فاقد اعتماد به نفس هستیم و به تعطیلات ملی نیاز داریم. امیدوارم بازگشت خوبی داشته باشیم. برای دستیابی به اعتماد به نفس، باید بیش از این‌ها تلاش کنیم. بسیار ناراحت هستیم. در نیمه اول (بازی با لسترسیتی) فرصت‌هایی داشتیم اما نتوانستیم گلزنی کنیم. در چنین مسابقاتی باید از فرصت‌های خود بهره ببرید. باید به تلاش روزمره ادامه بدهیم. فکر نمی‌کنم چندان بد بازی کرده باشیم و فقط فرصت‌های خودمان در نیمه اول را از دست دادیم. 

لاکازت در فصل جاری مصدومیت‌هایی هم داشت و همین باعث شد فقط 2 گل زده باشد. اما مهاجم سابق لیون امیدوار است تیمش در پایان فصل، موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا شود. 

البته که می‌خواهیم جزو چهار تیم باشیم. حالا 9 امتیاز از چلسی و لستر عقب هستیم و کار سختی پیش رو داریم اما در فوتبال هر چیزی امکان پذیر است. هنوز تا انتهای فصل زمان داریم. برای جبران کردن این وضعیت تلاش خواهیم کرد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، توماس مولر پس از پیروزی 2-1 تیم ملی آلمان در بازی دوستانه مقابل هلند، بار دیگر ثابت کرد که علاقه‌ای ندارد تا از عادت‌های همیشگی خود دست بکشد.

در میکسدزون، در حالی‌که ویرژیل فن‌دایک از کنار مولر می‌گذشت، ستاره بایرن مونیخ به خبرنگاران گفت: "امروز او در میانه زمین جلوی من روی زمین افتاد، دیدید؟ سپس او یک ضربه آزاد گرفت. با استعداد..."

وقتی از او در مورد سرود جدیدی که پس از گل‌های آلمان در ورزشگاه سوال شد، این بازیکن 34 ساله گفت: "این یک آهنگ عالی است. اگر هنگام خواندن آن کسی روی صندلی‌ها هم ننشیند، بهتر است."  

مولر پس از بازی با کای هاورتز هم شوخی کرد و با سرود معروف او را دست‌مایه این شوخی قرار داد. مهاجم بایرن مونیخ تصویری در کنار هاورتز منتشر کرد و نشان داد که چه اندازه با این بازیکن ارتباط صمیمانه‌ای دارد. او از هشتگ "60millioninthedrainkaihavertzscoresagain" استفاده کرد.

هشتگی که او زیر پست خود منتشر کرد بیشتر قابل توجه توجه بود: "60 میلیون هدر رفت، کای هاورتز دوباره گل می‌زند"، ترجمه آلمانی سرودی است که توسط هواداران آرسنال برای هاورتز ساخته شده و به انتقادات علیه قیمت انتقال او از چلسی به این باشگاه کنایه می‌زند.

این بازیکن 24 ساله در آرسنال موفق شده 11 گل به نام خود ثبت کند.

دیگر خبرها

  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • تلاش مجاهدانه مسئولان و مردم پیش نیاز جدی برای تحقق شعار سال
  • تونی کروس: به این تیم افتخار می‌کنم؛ امیدوارم در یورو نیز با همین اعتماد به نفس بازی کنیم
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در ایلام
  • مدیریت بهتری را در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • مدیریت بهتری در ستاد سفر شهر اصفهان شاهد هستیم
  • کلین شیت سیدحسین بعد از اعتماد ناگهانی
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • مسئولان استان ایلام برای تحقق شعار سال تلاش کنند