Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@03:37:26 GMT

تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان در پیاده راه فرهنگی رشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۶۰۹۲

تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان در پیاده راه فرهنگی رشت

جمشید اصحابی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی و تشریح برنامه های هفته بسیج در فرمانداری شهرستان رشت افزود: تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان به مناسبت هفته بسیج پنجم آذرماه سال جاری با سخنران کشوری در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار می شود.

وی برگزاری نمایشگاه هفته بسیج در سبزه میدان رشت را از دیگر برنامه ها در گرامیداشت این هفته عنوان و اظهار کرد: یادواره ۹۲ هزار شهید بسیجی سراسر کشور در مراکز استان ها برگزار خواهد شد که این برنامه در رشت نیز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف به مناسبت هفته بسیج در پایگاه ها و مساجد شهر رشت شامل افزون بر یکصد و ۶۵ مسجد خاطر نشان کرد: در گرامیداشت هفته بسیج در هر مسجد حداقل یک برنامه شامل نشست بصیرتی، جشن، محافل قرآنی و ... برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رشت نیز در جلسه هماهنگی و تشریح برنامه های هفته بسیج در سخنانی با بیان این که بسیج نماد ایثار و وحدت در جامعه است، گفت: شجره طیبه بسیج با دستور امام راحل در اوایل انقلاب تشکیل شده است.

فریبرز سعیدی کیا با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر این که بسیج پدیده ای کم نظیر در انقلاب اسلامی و از ابتکارات امام راحل و ظرفیتی است که در همه بخش های کشور مثمرثمر و تاثیرگذاراست، خاطر نشان کرد: بسیج شجره پرثمر و تابناکی است که در طول سال های بعد از انقلاب اسلامی، به لحاظ سازندگی و جهاد علمی در کشور برنامه ها و عملکرد پرخیر و برکتی را به همراه داشت.

وی فرهنگ بسیجی، ایثار و از خودگذشتگی را نیاز امروز جامعه دانست و بیان داشت: قطعا با برنامه ریزی هایی که خواهیم داشت،این فرهنگ در جامعه تسری می یابد.

وی از مسئولان ادارات شهرستان رشت خواست تا با فضاسازی های لازم در گرامیداشت هفته بسیج اقدام کنند.

برچسب‌ها رشت فرمانداری رشت سازمان بسیج مستضعفین گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فرمانداری رشت سازمان بسیج مستضعفین گیلان رشت فرمانداری رشت سازمان بسیج مستضعفین گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،‌ همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز بزرگداشت سید شهیدان اهل قلم، شهید آوینی، مراسم اختتامیه و معرفی چهره‌های برتر و شاخص هنرمند شهرستان آباده برگزار شد.

در این مراسم که با حضور موسوی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس، مسئولان شهرستانی و هنرمندان شهرستان آباده برگزار شد، با اجرای برنامه‌های مختلف هفته هنر انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

در این مراسم با اجرای برنامه‌های مختلف از جمله سرود، نمایش، دکلمه و شعر هفته هنر انقلاب گرامی داشته شد.

در پایان امیر حسین هنرور، عکاس برجسته شهرستان آباده به عنوان هنرمند شاخص سال ۱۴۰۲ و شهید محمد تقی کریمی به عنوان شهید شاخص هنرمند سال معرفی شدند.

علیرضا خیراندیش مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان آباده گفت: در هفته هنر انقلاب اسلامی، ویژه برنامه‌هایی از قبیل گلباران قبور مطهر شهدای هنرمند، دیدار با پیشکسوتان هنرمند، دیدار هنرمندان با امام جمعه شهرستان و برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن از جمله برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در شهرستان آباده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • برنامه پاسداشت سعدی با محوریت انتقال نگاه این شاعر پارسی گوی به دیگر کشورها اجرا خواهد شد
  • فارس به استقبال یادروز سعدی شیرین‌سخن می‌رود
  • تجلیل سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از هنرمندان
  • بازدید از آرامگاه سعدی در اول اردیبهشت‌ماه رایگان شد
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری در بهارستان