Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران در مجلس خواستار توجه جدی مسئولان به ارزش‌های هفته وحدت شد و گفت: نباید امروز در مجلس برگه‌ای توزیع می‌شد که با تقطیع صحبت‌های رئیس جمهور و رهبری این دو را مقابل هم قرار می‌داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «مصطفی کواکبیان»، نماینده مردم تهران در مجلس، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت به مردم آذربایجان در تذکر شفاهی خود گفت: مسئولان باید برای کاهش مشکلات مردم زلزله‌زده و آسیب‌دیده این استان تلاش جدی انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تذکری به هیأت رئیسه مجلس ضمن تأکید بر لزوم توجه به ارزش‌های هفته وحدت تصریح کرد: همه باید مولفه‌ وحدت را مورد توجه قرار دهند ازجمله سران سه قوه که می‌توانند در سخنرانی‌ها به طور علنی علیه همدیگر صحبت نکنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز در مجلس ورقه‌ای توزیع شده که رهبر انقلاب و رئیس جمهور را در نقطه مقابل هم قرار می‌دهد؛ بر این اساس هیأت رئیسه نباید اجازه دهد سخنان تقطیع شده رئیس جمهور در مقابل رهبر انقلاب قرار بدهند و عنوان کنند این دو ضد همدیگر عمل می‌کنند.

«علی لاریجانی»، رئیس مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به تذکر نماینده مردم تهران بر پیگیری و بررسی این موضوع در هیأت رئیسه مجلس تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: توزیع بیانیه بی‌هویت علیه رئیس جمهور در مجلس لایحه موافقتنامه کشتیرانی تجاری در دریای خزر بین ایران و قزاقستان تصویب شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن روحانی مجلس شورای اسلامی جلسه علنی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در جلسه شورای اداری استان سمنان با قدردانی از مردم و عوامل اجرایی دور دوم سفر رییس جمهور ابراز امیدواری کرد: همانگونه که مصوبات و اعتبارات دور نخست سفر رییس جمهور به خوبی اجرایی شد ؛ مصوبات و اعتبارات دور دوم سفر هم بخوبی محقق و اجرایی شود
استاندار سمنان هم با قدردانی از استقبال پرشور مردم و تمام عوامل اجرایی ورسانه‌ها گفت: با توجه به گزارش سامد مبنی بر حدود ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ در خواست مردمی ثبت شده ،  افزایش بیش از ۴ برابری درخواست‌های مردمی در مقایسه با دور نخست سفر بیانگر افزایش اعتماد مردم به دولت و افزایش وظایف دولت در قبال مردم است
سید محمدرضا هاشمی تحقق شعار سال و تامین منابع آب را از اولویت‌های امسال استانداری اعلام و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای جذب کامل اعتبارات تخصیصی استان تا اول شهریور ماه امسال سریعتر اقدام کنند
حمیدی معاون امورعمرانی استاندار سمنان با اشاره به ۱۴۵ پروژه مصوب دور دوم سفر با اعتبار هشت هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان گفت: اعتبار عمرانی دور دوم سفر رییس جمهور بیش از سه برابر و از رقم سه هزار میلیارد تومان سفر اول به رقم بیش از ۱۰  هزار میلیارد تومان رسیده است و اختصاص این رقم برای امسال از نکات قابل توجه در اعتبارات عمرانی دور دوم سفر است
معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به نیمه تمام بودن ۵۵۵ پروژه استان افزود: برای اتمام این تعداد ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در جلسات دور دوم سفر پیشنهاد شدکه بنا به پیشرفت فیزیکی هر پروژه این رقم پیشنهادی هزینه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت