Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-سخنگوی دولت از تصویب مصوبه‌ای برای اعطای وام بلاعوض به زلزله‌زدگان خبر داد.

علی ربیعی در جمع مردم میانه با تاکید بر اینکه می‌خواهیم خساراتی که ایجاد شد را در اسرع وقت جبران کنیم، گفت:  خوشبختانه یک ساعت بعد زلزله، برادران سپاه، ارتش و هلال احمر و مدیریت بحران حضور داشتند. همچنین حضور در منطقه کمک کرده برنامه‌ریزی سریع‌تر انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه کوتاه‌مدت ما مقاوم‌سازی ساختمان‌هایی بود که آسیب کمتری دیدند.

وی ادامه داد: امیدوارم با این برنامه‌هایی که ریخته می‌شود مردم با همکاری بنیاد مسکن خانه‌هایشان را مقاوم‌سازی کنند. دولت دیروز تصویب کرد که برای کسی که می‌خواهد در منزل دیگران ساکن شود کمک بلاعوض اعطا شود و سعی داریم این کمک افزایش پیدا کند.

ربیعی افزود: دولت وام‌های قرض‌الحسنه را تصویب کرد که می‌تواند مشکلات را برطرف کند که جزئیات این مسائل را استاندار محترم توضیح خواهند داد. همچنین به سرعت در کنار خانه‌ها اتاق‌هایی ساخته می‌شود که بعدا به متراژ خانه‌ها اضافه می‌شود. ظرف چند روز آینده آواربرداری انجام خواهد شد. در خصوص تمام دامداری‌ها در روزهای آینده و پس از آواربرداری جهاد کشاورزی آغار به کار خواهد کرد و امروز صبح مصوبه هیات مدیره اشتغال و کارآفرینی را گرفتیم که برای دام‌های از بین رفته اعتبار در نظر گرفته شود. تمام مشاغل از بین رفته جبران خواهد شد.

سخنگوی دولت و دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور گفت: مهم این چند روز و سرمای شب است که در اینجا مشاهده کردم که درخواست می‌کنم جناب آقای استاندار توضیح دهند. به خانه‌ها رفتیم و وسایل لیست‌بندی شده که به زودی رسیدگی می‌شود. 

ربیعی با یادآوری اینکه ۱۳ تن از اعضای خانواده خود را در زلزله از دست داده، گفت: خانواده خدا را شاکرم که خسارت‌های جانی زیادی در این زلزله نداشتیم.

وی ادامه داد: آخر هفته آقای جهانگیری به مناطق زلزله‌زده سفر خواهد کرد و شما تنها نیستید و ما مسئولان خادم شما مردم هستیم.

منبع: ایلنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری هوای زنجان تا هفته آینده

ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی زنجان از ورود سامانه بارشی به استان از روز یکشنبه هفته آینده و بارندگی در مناطق مختلف خبر داد.

محمدرضا رحمن‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هم اکنون آسمان نقاط مختلف استان زنجان ابری است که به تدریج با وزش باد نسبتا شدید همراه خواهد شد.

وی با بیان این که امروز نیز احتمال بارش‌های خفیف و پراکنده در سطح استان وجود دارد، تصریح کرد: از فردا  شرایط نسبتا پایدار جوی در استان حاکم می شود که این وضعیت تا روز شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

این مسئول یادآور شد: صبح پنجشنبه دمای کمینه در استان کاهش می‌یابد و سرمای صبحگاهی مستقر می‌شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته قیدار با دمای هوای چهار درجه سانتیگراد به عنوان سردترین و گلیوان با دمای ۲۳ درجه سانتیگراد به عنوان گرم‌ترین مناطق استان ثبت شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ذوب‌آهن به تهران می‌آید
  • برف و باران نوروزی اصفهان را فرا می‌گیرد
  • یارانه سوخت هواپیما‌ها فقط به دهک‌های بالا تعلق گرفته است
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد
  • استاندار البرز: بازار استان باید بی وقفه زیر نظر باشد
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • ناکامی آملی لاریجانی و قالیباف در سال ۱۴۰۲ /دولتِ رئیسی «نمره تجدیدی» گرفت /زلزله یا انتخابات ۱۱ اسفند؟!
  • تمرکز بارش‌ها تا ۱۲ فروردین در کدام مناطق کشور است؟
  • زلزله سالند دزفول خسارتی نداشت
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد