Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوذر ابراهیمی ترکمان روز دوشنبه در آیین افتتاحیه یازدهمین دور نشست دینی مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شورای پاپی گفتگوی ادیان واتیکان افزود: دوگانه باوری طوری در جامعه در حال شکل گیری است که افراد می توانند در آن واحد هم به خداوند به عنوان آفریدگار اعتقاد و باور داشته باشند و همچنین به لحظه نیز انسان به عنوان مخلوق این آفریدگار را از بین ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در عین حال تصریح کرد: انسان خودش را در استفاده از این نوع روش و انگاره محق می داند.
وی تاکیدکرد: انسان امروز در واقع متاسفانه براحتی فضائل را به رذایل تبدیل می کند.
به گفته وی زمانی فقط جسم انسان به اسارت گرفته می شد اما امروز فکر و اندیشه انسان به اسارت گرفته شده و در هر مسیری که دیگران علاقه مند باشند هدایت می کنند.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تاکیدکرد: امروز وظیفه رهبران ادیان است که اندیشه انسانها را بدرستی هدایت کرده و به مسیر آن در واقع متون مقدس دینی بازگردانند.
وی افزود: زمانی مردم فکر می کردند اگر تکنولوژی پیشرفت کند انسان متمدن و پیشرفت می کند درحالیکه برغم پیشرفت تکنولوژی متاسفانه انسان آنطور که باید و شاید به پیشرفت نائل نیامد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی غرق بودن انسان در خودش و قهر با خود را بدترین آفت دانست و گفت: امروز ضروری ترین نیاز بشر آشتی دادن خودش با خود اوست چراکه در واقع گوهر وجودی خود را گم کرده است. 
ابراهیمی ترکمان در عین حال تاکیدکرد: چنانچه انسان خودش را پیدا کند هرگز دنبال افراط گرایی و خشونت نخواهد رفت. 
وی ادامه داد: زندگی مسالمت آمیز همراه با هم زیستی مسالمت آمیز نیازمند تعادل است چراکه باید بفکر ایجاد قوای متعادل باشیم. 
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با بیان اینکه دین مانند دارو نیست که که برای برخی بیماران مفید باشد، گفت: دین مانند غذاست که برای کل عالم بشریت نیازی ضروری است.


یازدهمین دور نشست دینی مرکز گفتگوی ادیان و فرهنگهای سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و شورای پاپی گفتگوی ادیان واتیکان با حضور آقای کاردینال میگل آنچل آیوسو گسیو رئیس شورای پاپی گفتگوی ادیان واتیکان و دیگر مهمانان داخلی و خارجی در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به مدت دو روز در حال برگزاری است.

برچسب‌ها سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز گفتگوی ادیان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز گفتگوی ادیان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی مرکز گفتگوی ادیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت

دو تیم لیورپول و اورتون از سری رقابت‌های معوقه هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران به مصاف هم خواهند رفت. این دربی مرسی‌ساید آخرین دربی یورگن کلوپ به عنوان سرمربی لیورپول است. آرسنال با شکست ۵ بر صفر چلسی اکنون به تنهایی در صدر جدول ایستاده است. 

منبع: ورزش سه

tags # لیورپول سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • جریان مقاومت در مقیاس منطقه‌ای و جهانی فراگیر شده است
  • جریان مقاومت، دل‌های مردم جهان را تسخیر کرده است
  • قیمت پژو پارس امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشت مرغ امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ساعت بازی لیورپول و اورتون امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی با روسیه و چین راه‌اندازی می‌شود
  • طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی سپند در دستورکار امروز مجلس