Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس آخرین وضعیت طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را تشریح کرد.

قدس آنلاین: اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس در این کمیسیون، گفت: طی جلسه ای که با مخالفان حذف استانی شدن انتخابات مجلس در این طرح داشتیم قرار بر این شد تا این بخش حذف و مابقی طرح به صحن علنی مجلس ارجاع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مصوبات خوبی در طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس وجود دارد که نباید معطل یک بخش به مانند استانی شدن انتخابات شود، ادامه داد: بحث های همچون شفافیت مالی کاندیداها، نحوه تبلیغات کاندیداها و  نحوه برخورد با افرادی که در روند انتخابات اخلال ایجاد می کنند در این طرح دیده شده است که امیدواریم هرچه سریعتر این موارد به صحن علنی پارلمان ارجاع و تصویب شود تا بتوانیم از این قوانین در انتخابات پیش رو استفاده کنیم.

نماینده سمیرم در مجلس اضافه کرد: روز گذشته نیز محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها طی جلسه ای با علی لاریجانی رئیس مجلس موافقت وی را برای حذف استانی شدن انتخابات از این طرح را اخذ کرد و قرار بر این شده تا مابقی طرح به صحن علنی پارلمان ارجاع شود.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با تاکید براینکه شورای نگهبان در چندین دوره گذشته مخالفت خود را با استانی شدن انتخابات مجلس اعلام کرده است، اظهار داشت: اخیراً نیز آیت الله آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه ای را به مجلس ارسال کرده و نظر مخالف مجمع با بخش استانی شدن طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس را اعلام کرده است.

سلیمی تصریح کرد: در این نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اعلام کرده که استانی شدن انتخابات مجلس مغایر سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری درباره انتخابات است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طرح استانی شدن انتخابات حذف استانی شدن انتخابات اصغر سلیمی سخنگوی کمیسیون شوراها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)

 

رهبر حزب حاکم بر گرجستان، Mamuka Mdinaradze، در حال سخنرانی در حمایت از لایحه قانون روسی بود که توسط یکی دیگر از اعضای پارلمان مشت می‌خورد.

کسی که به صورت او کوبید، Aleko Elisashvili بود که از نمایندگان پارلمان گرجستان است و هنگام حمله فریاد زد:«لعنت به تو ای آشغال روس‌پرست» 

او در سال 2022، همزمان با شروع تجاوز نظامی روسیه، به اوکراین رفت و به مبارزه مسلحانه با روسیه پرداخت. تصویری که می‌بینید از او هنگام دفاع از کی‌یف است.

همانطور که گفته شد، گرجستانی‌ها از روسیه دل بسیار خونی دارند که نه مربوط به حالا، بلکه از همان زمان اتحاد جماهیر شوروی سرچشمه می‌گیرد مردم ناچارا زیر ظلم کرملین زندگی می‌کردند. پس از فروپاشی نیز که روسیه با حمله به گرجستان در سال 2008، بخشی از خاک این کشور را اشغال کرد.

در حال حاضر بخش بسیار زیادی (احتمالا اکثریت) لژیون‌های خارجی که در اوکراین علیه روسیه می‌جنگند، گرجستانی‌ها هستند.

 

منبع:جنگاوران

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آقایی رو کتک زدی توی خیابون؟ (فیلم) کتک کاری بامزه بین اردک و گربه ها (فیلم) اخراج رونالدو پس از کتک‌کاری با بازیکن الهلال (فیلم)

دیگر خبرها

  • نامه سرگشاده سهامداران و فعالان بازار سهام به رییس مجلس
  • ‌سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس: اگر افرادی حجاب را قبول ندارند ناگزیر هستند از قانون تبعیت کنند
  • بخش دوم بودجه ۱۴۰۳ تا پایان اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود
  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • فقر و محرومیت اجتماعی؛ دغدغه اصلی رای‌دهندگان در آستانه انتخابات پارلمان اروپا
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • مشت نماینده مجلس گرجستان بر صورت رهبر حزب حاکم: ای آشغال روس پرست! (فیلم)
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • تعطیلی پنج شنبه از کی اجرا می‌شود؟