Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال گیتی‌پسند در هفته شانزدهم لیگ برتر به دنبال تکرار نخستین برد خود در لیگ امسال است. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور در حالی از ساعت 17 فردا سه‌شنبه با انجام 7 دیدار همزمان برگزار می‌شود که همچنان رقابت نزدیکی در صدر جدول رده‌بندی جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با گذشت 15 هفته از این مسابقات مس سونگون با 32 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و گیتی‌پسند و فرش آرا با 29 امتیاز در تعقیب این تیم مدعی هستند. فاصله سایر تیم‌ها با بالانشینان جدول نیز چندان زیاد نیست تا خیال تیمی را از جایگاهش مطمئن کند.

هر چند قهرمان لیگ برتر نه در پایان دور برگشت مسابقات بلکه در مرحله پلی‌آف مشخص می‌شود، اما اهمیت جایگاه تیم‌ها برای تعیین حریف آنها در پلی‌آف، رقابت را همچنان داغ نگه داشته است.

تیم فوتسال گیتی‌پسند که مدیرعامل آن حالا به عضویت هیئت رئیسه سازمان لیگ هم درآمده است، در هفته شانزدهم لیگ برتر مهمان آذرخش بندرعباس است.

در دیدار رفت که در هفته سوم لیگ برتر برگزار شد، گیتی‌پسند که پس از یک تساوی و یک شکست برابر آذرخش قرار گرفته بود این تیم را با نتیجه 10 بر 2 درهم کوبید و به نخستین پیروزی فصل خود رسید.

گیتی‌پسند که نیم‌فصل دوم لیگ برتر را با پیروزی 6 بر 3 برابر هایپر شاهین‌شهر و برد یک گله برابر حفاری اهواز آغاز کرده فردا به دنبال تکرار پیروزی دور رفت برابر آذرخش بندرعباس است.

آذرخش اما دور برگشت مرحله نخست لیگ را با 2 تساوی برابر ارژن شیراز و شاهین کرمانشاه آغاز کرده و با 14 امتیاز تیم دوازدهم جدول رده‌بندی است.

قضاوت دیدار تیم‌های آذرخش بندرعباس و گیتی‌پسند اصفهان بر عهده مجید فراهانی به همراه محمدعلی سیاحی، امیرمختار رودساز و مهدی حقوقی است.

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال مردان یک دیدار هم در شاهین‌شهر اصفهان برگزار می‌شود و هایپر به مصاف ستارگان ورامین می‌رود.

اگرچه هایپر شاهین‌شهر دیگر تیم انتهای جدولی ابتدای فصل نیست، اما 17 امتیاز و فاصله 6 امتیازی با تیم قعرنشین جدول، حاشیه امنیت چندان مطمئنی به حساب نمی‌آید و این تیم باید در دیدارهای پیش رو به دنبال کسب امتیاز باشد.

هایپر با 17 امتیاز در رده نهم جدول و ستارگان ورامین با 22 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی ایستاده‌اند.

نماینده شاهین‌شهر هفته گذشته با نتیجه 6 بر 5 از سد اهورا بهبهان گذشت و ستارگان ورامین با حساب 4 بر 2 از مس سونگون شکست خورد.

2 تیم در دیدار دور رفت به تساوی یک بر یک رضایت داده‌اند.

اسامی داوران دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال اعلام شدشکوری: کشورها در توسعه فوتسال سرعت گرفته‌اند و باید جدی‌تر کار کنیماصفهان| هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال؛ 6 امتیاز در جیب اصفهانی‌ها

برنامه دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال مردان به شرح زیر است:

سه‌شنبه 21 آبان ماه، ساعت 17

آذرخش بندرعباس - گیتی‌پسند اصفهان

هایپر شاهین‌شهر - ستارگان ورامین

مس سونگون ورزقان - سن‌ایچ ساوه

فرش ‌آرا مشهد - شهروند ساری

مقاومت شهرداری البرز - لبنیات ارژن شیراز

سوهان محمدسیما قم - شاهین کرمانشاه

شرکت ملی حفاری - اهورای بهبهان

انتهای پیام/165/ز

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده

دربی حساس اصفهان می‌تواند جدول رده‌بندی لیگ برتر را به‌هم بریزد...

طرفداری| تیم فوتبال سپاهان در بازی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان ذوب آهن است.

اطلاعات بازی

هفته هفدهم لیگ برتر بیست و سوم ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: سپاهان - ذوب آهن

تاریخ و زمان: چهارشنبه 29 فروردین 1403؛ ساعت 16:30

مکان: نقش جهان - اصفهان

داوران: 

ترکیب سپاهان:

 

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب ذوب آهن:

 

سرمربی: محمد ربیعی

کارت زرد: -

کارت قرمز: -

گل: -

گزارش بازی

 

حاشیه بازی   فرم بازی

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی نزدیک تیم‌های صدر جدول/ راه هموار مس برای رسیدن به قهرمانی
  • هموارتر شدن مسیر مس برای قهرمانی در لیگ هندبال
  • پیروزی نزدیک سپاهان و گل کاشتن فرازبام
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ میزبانی مسی‌ها از نفت و گاز در کرمان
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ