Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@15:56:48 GMT

ابراز نگرانی هلند از گام چهارم برجامی ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۶۴۷۶

ساعت24-وزیر خارجه هلند امروز ضمن ابراز نگرانی از گام‌های برجامی ایران در خصوص کاهش تعهداتش ذیل برجام گفت که در نشست امروز شورای اروپا درباره واکنش مشترک به این اقدامات ایران گفت‌وگو خواهند کرد.

 «استف بلاک» وزیر امور خارجه هلند امروز (دوشنبه) پیش از نشست شورای وزیران اتحادیه اروپا در «بروکسل» بلژیک با محور ایران و غرب آسیا در خصوص گام‌های برجامی ایران در پی بدعهدی اروپا در عمل به تعهداتشان ذیل برجام ابراز نگرانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ابراز نگرانی از کاهش تعهدات ایران ذیل برجام تصریح کرد: «ما مطمئناً درباره توافق هسته‌ای ایران گفت‌وگو می‌کنیم. من از رفتارهای ایران بسیار نگرانم و با کشورهای E3 (انگلیس، فرانسه و آلمان) در خصوص واکنش مشترکی که باید به این اقدامات داشته باشیم گفت‌وگو می‌کنیم. موضع ایران بسیار نگران کننده است».

شورای وزیران اتحادیه اروپا، امروز (دوشنبه) نشست دو روزه‌ای را با محور ایران و تحولات غرب آسیا در پایتخت بلژیک آغاز می‌کند و این اولین نشست این شورا پس از اعلام گام چهارم کاهش تعهدات جمهوری اسلامی ایران ذیل برجام و همچنین  آغاز غنی‌سازی اورانیوم در تأسیسات «فردو» به حساب می‌آید.

با وجود ابراز نگرانی اتحادیه اروپا از این گام، تهران تأکید کرده است که در صورتی که وعده اروپا برای جبران آثار تحریم‌های یکجانبه آمریکا محقق نشود، به مسیر کنونی که با استناد به بندهایی از توافق هسته‌ای آغاز شده، ادامه داده و بیش از پیش از اجرای تعهدات برجامی فاصله می‌گیرد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال کشورمان روز گذشته برای برگزاری دیدار برگشت مقابل ترکمنستان در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، عازم ترکمنستان شد. ملی‌پوشان ایران پس از طی مسافت یک ساعته و نیمه و ورود به فرودگاه این کشور، مورد استقبال برخی اعضای سفارت‌خانه ایران در عشق آباد قرار گرفتند. این افراد از برخی بازیکنان مثل طارمی و آزمون امضا و عکس یادگاری گرفتند.

تمیزی، سفید بودن رنگ بیشتر ساختمان‌ها، اتومبیل‌ها و آرامش موجود در پایتخت ترکمنستان مورد توجه اعضای تیم قرار گرفت. یکی از مسئولان تلویزیون ترکمنستان پس از حضور تیم ملی در این کشور، پیروزی ۵ بر صفر ایران در بازی رفت را به اعضای تیم تبریک گفت. تیم ملی در هتل ۵ ستاره ییلدیز که بهترین هتل عشق آباد است مستقر شده. محلی که امکاناتش مثل اتاق و غذا‌ها مورد رضایت ملی‌پوشان قرار گرفته و با ورزشگاه این شهر که فردا دیدار ۲ تیم در آن برگزار می‌شود، حدود ۱۵ دقیقه فاصله دارد.

عشق آباد در حال حاضر هوایی ابری و مانند تهران بهاری دارد. سردار آزمون، مهاجم مصدوم ترکمن تیم ملی که بازی فردا را از دست داده بیش از سایر بازیکنان مورد توجه مردم ترکمنستان قرار گرفته و حتی خلیل آزمون، پدر او نیز روز گذشته با حضور در عشق آباد به استقبال کاروان تیم ملی رفت. شاگردان امیر قلعه‌نویی صبح امروز تمرین بدنسازی خود را در هتل انجام داده و از ساعت ۱۷:۳۰ نیز اولین و آخرین تمرین خود را در ورزشگاه محل برگزاری بازی که جمن مصنوعی دارد برگزار می‌کنند. دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۸:۳۰ فردا انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قم امروز با چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است
  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • پیشنهادی برای احیای برجام از طریق پوتین به ترامپ داده شد (فیلم)
  • اسکای‌ نیوز : استرالیا به‌دنبال منع ورود شهروندان ایران و عراق است
  • ابراز علاقه شدید مردم ترکمنستان به این ستاره تیم ملی ایران
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!