Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@15:49:29 GMT

برگزاری جلسه ستاد تهیه و تدوین بودجه ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۶۵۲۰

برگزاری جلسه ستاد تهیه و تدوین بودجه ۹۹

شانزدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ به ریاست محمدباقر نوبخت در سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، شانزدهمین جلسه ستاد تهیه و تدوین لایحه بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور به ریاست محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان و روسای سازمان‌های وابسته در این سازمان، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه در باره برنامه‌های دستگاه‌های سیاست‌گذار و مجری و برنامه‌های ذیل آن‌ها و نیز سایر موارد مرتبط با بودجه سال ۱۳۹۹ کل کشور بحث و بررسی شد./ پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت راهپیمایی 13 آبان هفته وحدت مسجد شیراز شبستان یزد رئیس جمهور اصفهان محمدباقر نوبخت لایحه بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید از اجرای برنامه ترکیبی و تلفیقی دهه کرامت غافل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله سیدیوسف طباطبایی نژاد ظهر شنبه در جلسه هماهنگی اعضای ستاد گرامیداشت دهه کرامت و استقبال از خدام حرم حضرت ثامن الحجج و حضرت معصومه (س) ضمن تبریک پیروزی اخیر دلاورمردان سپاه در عملیات وعده صادق و تحیر تحلیل گران پیرامون این واقعه به برخی از نکات مربوط به ستاد گرامیداشت دهه کرامت پرداخت.

امام جمعه اصفهان با اشاره به برکت حضور ثامن الحجج (ع) و حضرت معصومه (س) در سرزمین ایران و تبدیل شدن قم به قطب علم اندوزی و پایگاه مکتب تشیع عنوان کرد: شایسته و بایسته است که دهه کرامت به بهترین نحو در استان اصفهان و اقصی نقاط این استان برگزار شود.

وی افزود: ضمن دقت و برنامه‌ریزی مدون برای حضور منظم خادمان رضوی در مکان‌های مختلف سطح شهر در دهه کرامت لازم است، در کنار برنامه‌های تکی نباید از اجرای برنامه ترکیبی و تلفیقی در جامعه غافل شد.

گفتنی است در ادامه اعضای حاضر در این جلسه اعم از جانشین مدیر مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان، مدیر حوزه علمیه خواهران، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان، رئیس جامعه المصطفی العالمیه، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان و… پیشنهادات خود را جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم‌های دهه کرامت به ویژه حضور خادمان حرم رضوی و حرم حضرت معصومه (س) در شهر اصفهان ارائه کردند.

در این جلسه تشریح شد: بیش از ۱۰۰ برنامه جهت دهه کرامت طراحی شده است و از برنامه‌های شاخص این دهه، اعزام کاروان خدام است، هم چنین کارگروهی برای هماهنگی لازم در استان تشکیل شده و خدام حرم های مطهر در مراکز مختلف حضور می‌یابند.
بر اساس برنامه‌ریزی ستاد دهه کرامت استان، امسال برخی ارگان‌ها بسیار قوی برای دهه کرامت وارد شده‌اند و سیاست این ستاد بر آن است که گروه خادمین به دوردست‌ترین نقاط اعزام شوند.

کد خبر 6083400

دیگر خبرها

  • اسبقیان: باید یکی از بهترین میزبانی‌ها را به نمایش بگذاریم
  • نباید از اجرای برنامه ترکیبی و تلفیقی دهه کرامت غافل شد
  • ایجاد امنیت در مرزهای کشور هدف مشترک دولت و مجلس/ سازمان برنامه اعتبارات لازم را تامین کند
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • رئیس برنامه و بودجه کشور: رشد تولید باید به جهش تبدیل شود
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • برنامه‌های خوبی در سازمان تربیت بدنی ارتش پیش‌بینی شده است
  • برگزاری ۱۸۰ آزمون سراسری در سال / بودجه و مکان مشکل برگزاری آزمون‌های تماما الکترونیک + فیلم