Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت:تلاش می‌شود از حداکثر ظرفیت موجود برای ساماندهی آبشوران استفاده شود و تنها عامل بازدارنده مسائل و مشکلات مالی است. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

بهرام درویشی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه تاکنون 95 میلیارد تومان اعتبار برای طرح ساماندهی آبشوران در استان هزینه شده است اظهار داشت: 140 متر از این طرح آماده بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساماندهی آبشوران در پارکینگ شهرداری با منابع مالی محدود آغاز شد عنوان کرد: 140 متر از طول 210 متری آبشوران در پارکینگ شهرداری به زودی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه گفت: اکنون بتن 140 متر از کف اصلی ریخته شده و لیفت راست دیواره عمودی و آرماتوربندی دیواره چپ نیز به اتمام رسیده که در صورت مناسب بودن شرایط جوی در مدت یک هفته لیفت چپ نیز بتن‌ریزی خواهد شد. 

تملک سازه‌های موجود در بستر رودخانه آبشوران با اعتبار کنونی امکان‌پذیر نیستتمام نقاط خطرآفرین در مسیر رودخانه آبشوران مسدود می‌شود/ تعطیلی برخی از ادارات کرمانشاه

درویشی با بیان اینکه همزمان در یکی از کارگاه‌های موجود در کمربندی شرقی شهر کرمانشاه دال یا پوشش سقف آماده شده و برای پوشاندن سقف به پارکینگ شهرداری منتقل می‌شود.

وی با بیان اینکه طول آبشوران 14.5 کیلومتر است که از دو شاخه کانی‌روزان و سراب قنبر آغاز و خروجی آن تا رودخانه قره‌سو ادامه دارد بیان کرد: در مجموع برای آبشوران 95 میلیارد تومان هزینه و بیش از 6.5 تا هفت کیلومتر کار اجرایی انجام شده است.

درویشی با اشاره به اینکه 2.5 کیلومتر از پروژه آبشوران از داخل شهر کرمانشاه عبور می‌کند که جزو نقاط بحرانی محسوب می‌شود افزود: سه پیمانکار در 6 نقطه روی طرح آبشوران کار می‌کنند و همزمان با پروژه پارکینگ در محله پل چوبی زیر مسجد آیت‌الله بروجردی کار آغاز شده و پیشرفت مناسبی دارد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای کرمانشاه با بیان اینکه روبه‌روی دادگستری و حافظیه از دیگر نقاطی هستند که آبشوران ساماندهی می‌شود عنوان کرد: طرح ساماندهی نقاطی که برای مردم مشکل ایجاد کرده اسناد مناقصه آماده شده است.

انتهای پیام/832/ع

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شد

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی صبح یکشنبه در همایش آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت اظهار کرد: حل مساله آلودگی رودخانه‌های رشت و چالش زیست محیطی گیلان و رشت پس از حضور رئیس جمهور و هیأت دولت به استان شکل رسمی به خود گرفت.

استاندار گیلان از ساماندهی فاضلاب رشت با اعتبار ۲ هزار میلیارد تومان خبر داد و اضافه کرد: فاز اول اجرای عملیات جمع آوری فاضلاب رشت در منطقه فخب پیگیری و انجام شد و اکنون هم این روند منطقه سیاه اسطلخ دنبال می‌شود.

عباسی از پیشرفت فیزیکی ۵۸ درصدی پروژه جمع آوری فاضلاب‌های شهری رشت خبر داد و بیان کرد: با اقداماتی که در دو سال اخیر صورت گرفت منشأ آلودگی‌های رودخانه‌های رشت مسدود شد.

وی با اشاره به حذف منشأ اصلی آلودگی‌های رشت افزود: ساماندهی بخشی از فاضلاب زندان لاکان، شهرک صنعتی و بیمارستان‌های رشت انجام شده و یا در حال انجام است.

استاندار گیلان از شناسایی ۱۰۰ نقطه آلوده در رودخانه‌های رشت خبر داد و اضافه کرد: ساماندهی پساب‌ها و فاضلاب‌های رشت با بهره گیری از علم روز و دانش بنیان در حال انجام است و این رودخانه‌ها یک گام به احیا نزدیک تر شده است.

عباسی با بیان اینکه ساماندهی شیرابه پسماند سراوان در مرحله عقد قرارداد قرار دارد، گفت: لایروبی‌ها رودخانه‌های رشت پس از قطع آلودگی‌ها آغاز شد که حرکت مثبتی در پاکسازی محیط زیست تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ سلامت مردم در اولویت قرار دارد، افزود: مشارکت مردم در پاک سازی محیط زیست، جمع آوری فاضلاب‌ها و احیای رودخانه‌ها بسیار مؤثر است.

استاندار گیلان از تغییر وضعیت فاضلاب و پساب‌های بیمارستانی رشت از قرمز به زرد و سبز خبر داد و بیان کرد: حذف منشأ آلودگی‌ها به داخل رودخانه‌های رشت گام مؤثر در احیای این شریان‌های حیاتی است.

کد خبر 6084072

دیگر خبرها

  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • استفاده از ظرفیت رودخانه‌های خلخال برای توسعه گردشگری
  • وضعیت پارکینگ‌های کرمانشاه صدای فرماندار را درآورد
  • تامین آب آشامیدنی برای روستای آزاد ده تاکستان
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • ساماندهی حریم رودخانه هروچایی خلخال
  • پارکینگ های کرمانشاه زیر ذره بین تعزیرات
  • رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شدند
  • رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شد
  • آخرین وضعیت ساماندهی آبشوران