Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، سخنگوی وزارت کشور ترکیه امروز اعلام کرد که یک داعشی تبعه آمریکا را بیرون کرده است و دو تروریست دیگر آلمانی و دانمارکی را نیز امروز اخراج خواهد کرد.

این سخنگو خاطرنشان کرد که اقدامات مربوط به بازگرداندن ۷ تروریست تبعه آلمان را انجام داده است و این افراد طی روزهای آتی یعنی ۱۴ نوامبر اخراج خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است «سلیمان سویلو» وزیر کشور ترکیه روز جمعه گفته بود ترکیه از روز دوشنبه بازگرداندن عناصر زندانی داعش را به کشورهایشان آغاز خواهد کرد.

کد خبر 4769204

منبع: مهر

کلیدواژه: ترکیه داعش آلمان ایالات متحده آمریکا عراق سوریه رژیم صهیونیستی ترکیه دونالد ترامپ ایران فلسطین روسیه لبنان عربستان سعودی استیضاح ترامپ برجام اتحادیه اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند

به گزارش همشهری آنلاین، نیویورک تایمز در گزارشی با اشاره به نقش فزاینده اعضای تاجیکستانی داعش خراسان درباره حملات اخیر این گروه تروریستی نوشت: تنها در سال گذشته، تاجیک‌ها در حملاتی در روسیه، ایران و ترکیه و همچنین نقشه‌هایی برای انجام حملات در اروپا که پیش از انجام خنثی شد، دخیل بودند.

گزارش افزود: کارشناسان می‌گویند گمان می‌رود داعش خوراسان چندین هزار نیرو داشته باشد که تاجیک‌ها بیش از نیمی از آنها را تشکیل می‌دهند.

رسانه آمریکایی نیویورک تایمز تأکید کرد آنچه اتباع تاجیکستان را در برابر جذب توسط داعش آسیب‌پذیر می‌کند، نظام کنونی، دین‌ستیزی و فقر فزاینده در این کشور است که به نارضایتی‌ها دامن می‌زند و میلیون‌ها کارگر مهاجر را به جستجوی زندگی بهتر در خارج از این کشور سوق می‌دهد.

«محمد یعقوب مجاهد» وزیر دفاع و رئیس کمیسیون امور امنیتی حکومت طالبان پیش از این گفته بود اتباع تاجیکستانی و پاکستانی در حملات داعش بر مساجد، خانقاه‌ها، علمای مذهبی و مکان‌های عمومی در افغانستان دست داشته‌اند.

وی همچنین تصریح کرده بود شمار زیادی از اتباع تاجیکستانی و پاکستانی در عملیات نیروهای طالبان کشته و شماری هم بازداشت شده‌اند.

وزیر دفاع حکومت طالبان همچنین از کشورهای تاجیکستان و پاکستان خواسته بود تا مرزهایشان را کنترل کنند.

کد خبر 846117 منبع: تسنیم برچسب‌ها تاجیکستان خبر ویژه داعش

دیگر خبرها

  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • اردوغان: به مبارزه علیه تروریست‌ها ادامه می‌دهیم/ نتانیاهوی هیتلر نمی‌تواند فرار کند
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • اخراج پناهجویان از انگلیس به رواندا تا چند هفته دیگر آغاز می‌شود
  • حریت: پس از سفر اردوغان به عراق، عملیات زمینی علیه پ‌ک‌ک آغاز می‌شود
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • نصف اعضای داعش خراسان اتباع این کشور هستند
  • بازداشت ۳۶ مظنون داعشی در ترکیه