Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مصطفی ابطحی گفت: گره‌های کشور با استفاده از پیشکسوتان باز می‌شود.

به گزارش ایسنا، سید مصطفی ابطحی در مراسم تجلیل از سه بزرگمرد ورزش ایران(عبدالله موحد، حسن حبیبی، تقی عسگری) با خیر مقدم به پیشکسوتان ورزش ایران، گفت: در مراسم قبلی جعفر کاشانی علی رغم بیماری با ما همراهی داشت و تقاضا کرد از اینگونه نشست ها بیشتر برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همراهی عزیز و یاری دلنشین بود و امروز در پناه حضرت حق آرمیده است. مرد نیکنامی که از دست دادیم و مطمئنم او در جلسه امروز حضور دارد.

وی افزود: این نشست دومین نشست تجلیل و بزرگداشت مقام قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور است. امروز راهی نو برای نهادینه کردن پاسداشت بزرگان ورزش به عنوان خالقان لحظه های ناب و شاد ایجاد شده است. کار صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان تازه آغاز شده و امیدوارم نشست‌های بعدی باشکوه تر برگزار شود. امیدوارم مراسم های تولد بزرگان ورزش را با حضور بزرگان سینما نیز گرامی بداریم.

ابطحی ادامه داد: کارت های عضویت همه پیشکسوتان صادر شده و با نهادهای مختلف برای گرفتن امکانات و بودجه در حال مذاکره ایم و امکانات وزارت ورزش نیز بصورت رایگان در اختیار پیشکسوتان است. همچنین مرکز پایش سلامت پیشکسوتان را راه اندازی کرده ایم.


رییس صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش افزود: شما از حیثیت والایی برخوردارید و مسئولیت اجتماعی سنگینی را بر عهده دارید. امروز که از سکوی قهرمانی پایین آمده اید جامعه باید از تجربه شما به عنوان سرمایه ای عظیم استفاده کند. برای ریختن آب بر روی آتش مخاصمات در کشور به شما نیاز داریم تا مشکلات فرهنگی و اجتماعی را با استفاده از شما حل کنیم. گره هایی در کشور وجود دارد که به لطف حضور شما برطرف می شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صندوق حمایت از قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم

  رییس کمیته امداد دزفول خوزستان گفت: خیر دزفولی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع) حمایت از ۹۳۰ فرزند یتیم را به عهده گرفت.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد دزفول، یکی از نیکوکاران خیر اندیش با حضور در این نهاد حمایت از ۹۳۰ یتیم و فرزند نیازمند زیر حمایت کمیته امداد دزفول را به صورت یکجا برعهده گرفت.

رییس کمیته امداد دزفول ادامه داد: جامعه خیران و نیکوکاران فعال در طرح اکرام ایتام و فرزندان محسنین همه قشرهای جامعه را شامل شود چرا که در این طرح می‌توان از هر تعداد فرزند و با هر میزان پرداختی ماهیانه حمایت کرد.

وی استقبال خیران، نیکوکاران و مردم نوعدوست شهرستان دزفول از این طرح حمایتی را چشمگیر و تحسین برانگیز دانست و گفت: هم اکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر از مردم دزفول به صورت منظم از ۲ هزار و ۷۰۰ فرزند یتیم و نیازمند حمایت می‌کنند.

رحیمی، نفس کمیته امداد در این طرح را معرفی فرزندان یتیم و ایجاد ارتباط میان نیکوکاران و آنها دانست و گفت: تمام وجوه واریزی خیران مستقیم به حساب فرزند معنوی تحت حمایت آنها واریز می‌شود.

به گزارش ایرنا، افزون بر هشت هزار و ۱۳۳ خانوار در شهرستان دزفول از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

حداقل هر کودک یتیم ماهانه ۱۰ میلیون ریال برای تامین نیازهای اولیه زندگی مانند خوراک و پوشاک نیاز دارد و این در حالی است که سرانه واریزی خیران در طرح اکرام در دزفول چهار میلیون ریال است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: یک خیّر مدرسه ساز  درگذشت

دیگر خبرها

  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • مقاومت مردم غزه مساله فلسطین را به مساله جهان تبدیل کرده است
  • به حمایت خود از آرمان فلسطین افتخار می‌کنیم
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • اگر ترامپ و قهرمانان‌اش بر جهان حکمرانی کنند...
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • حمایت خیر دزفولی از ۹۳۰ یتیم
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • طرح‌های محیط زیستی چقدر وام گرفته اند؟
  • میزان سرمایه صندوق های حمایت از بخش کشاورزی خراسان شمالی کم است