Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط بین‌الملل و امور دانشجویان خارجی دانشگاه خلیج فارس بوشهر گفت: شرایط تبادل استاد و دانشجو برای دانشگاه خلیج فارس با دانشگاه کوردوبای اسپانیا (ویژه دانشکده ادبیات و علوم انسانی) فراهم شده است.

آرش خسروی، مدیر روابط بین الملل و امور دانشجویان خارجی دانشگاه خلیج فارس بوشهر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: پیرو مذاکرات صورت گرفته با دانشگاه کوردوبا در اسپانیا، جهت اجرایی سازی بند‌های تفاهم‌نامه و اقدام مشترک در برنامه اراسموس‌پلاس اتحادیه اروپا، موافقت‌نامه‌ای بین دو دانشگاه برای بازه زمانی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ جهت فراهم ساختن فرصت‌های مطالعاتی و تبادل استادان و دانشجویان منعقد شده که توسط اتحادیه اروپا تامین مالی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط بین الملل و امور دانشجویان خارجی دانشگاه خلیج فارس بوشهر اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته، تبادل استاد و دانشجو از دانشگاه خلیج فارس به دانشگاه کوردوبا و برعکس در بهار ۲۰۲۰ فراهم شده که براساس سیاست‌های بین‌المللی‌سازی دانشگاه، به صورت اختصاصی برای دانشکده ادبیات و علوم انسانی در نظر گرفته شده است.

خسروی ابراز کرد: شرایط و نحوه پذیرش این برنامه به دانشکده ادبیات و علوم انسانی جهت اطلاع رسانی به دانشجویان و اعضای هیئت علمی ارسال شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خلیج فارس بوشهر تبادل دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر خادم عرفان ظهر سه شنبه اظهار کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر اساس مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین المللی با پذیرش دانشجوی بین المللی در مقطع دکترای تخصصی پژوهشی پزشکی مولکولی در دانشگاه موافقت کرد.

وی ادامه داد: بر این اساس دانشگاه نسبت به پذیرش چهار دانشجوی بین المللی برای این رشته اقدام کرده است.

سه هزار و ۲۸۰ دانشجو در ۴۳ رشته و هشت مقطع تحصیلی در پنج دانشکده دندانپزشکی، پزشکی، پرستاری و مامایی، بهداشت و پیراپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی کردستان مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6079928

دیگر خبرها

  • علوم پزشکی کردستان در مقطع دکترای پزشکی مولکولی دانشجو می‌پذیرد
  • مجوز پذیرش دانشجو در مقطع دکتری رشته پرستاری در زاهدان گرفته شد
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان لغو شد
  • خبر خوب برای دانشجو معلمان
  • کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو - معلمان لغو شد
  • ابطال مجوز کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان
  • اعزام ۲۵۰ دانشجو به اردوی جهادی سروآباد
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • دانشجو و دانشگاه باید دارای هوش و تحلیل سیاسی باشد
  • ارتقا سازمان در گرو ارتقا مستمر منابع انسانی است