Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:07:30 GMT

دشمن از اختلافات مسلمانان سوءاستفاده می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۷۱۸۸

دشمن از اختلافات مسلمانان سوءاستفاده می‌کند

آیت الله مصطفی علما روز دوشنبه در همایش روحانیون و نخبگان شیعه و سنی منطقه اورامانات که در مجتمع فرهنگی هنری توحید روانسر برگزار شد، افزود: انگلیسی ها در صدر این توطئه ها هستند و بیداری و آگاهی لازمه پیروزی بر دشمنان است.

وی تصریح کرد: آگاهی یک ثروت و سرمایه است که باید هر لحظه آن را بالا ببریم تا بسیاری از توطئه ها خنثی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: دشمن به دنبال اختلاف و جدایی است اما غافل از آن است که اصول، قبله و قرآن شیعه و سنی مشترک است و ضرورت دارد این پایه های اسلام را حفظ کنیم.

آیت الله علما با بیان اینکه باید اقتدار کشور را حفظ کنیم چرا که به آسانی به دست نیامده اظهار کرد: شهدا برای اسلام و انقلاب سرمایه گذاری کرده اند و امروز به این اقتدار رسیده ایم.

وی اضافه کرد: اگر مسلمانان دنیا بصیرت لازم را داشته باشند می توانند استکبار را به لرزه درآورند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز روحانیون باید به میدان بیایند و با آگاهی بخشی نسل جوان را تربیت کنند.

این همایش به همت قرارگاه منطقه ای نجف اشرف نیروی زمینی سپاه، تیپ انصارالرسول و سپاه ناحیه روانسر با هدف گرامیداشت هفته وحدت برگزار شد.

شهرستان روانسر با ۴۷ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد. 
فاصله میان ۱۲ ربیع‌االاول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنابر روایات اهل سنت می باشد تا ۱۷ ربیع الاول که تاریخ ولادت حضرت محمد (ص) بنابر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است؛ هفته وحدت امسال با نام جشن‌های بهار مهربانی برگزار می‌شود. 

برچسب‌ها امام جمعه کرمانشاه روانسر کرمانشاه اورامانات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه کرمانشاه روانسر کرمانشاه اورامانات امام جمعه کرمانشاه روانسر کرمانشاه اورامانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بانک سفال اورامانات منوط به تامین فضای فیزیکی

سیف الله رنجبر مدیر پایگاه جهانی اورامانات کرمانشاه با اشاره به شناسایی حدود ۵۰۰ محوطه باستانی در منطقه اورامانات، گفت : تاکنون کاوش‌های باستان شناسی زیادی در این منطقه انجام شده که در برخی از این کاوش‌ها مواد فرهنگی همچون سفال بدست آمده است. 

وی افزود: پیشینه بسیار کهن و خاص بودن این سفال‌ها نشان می‌دهد که در زمان باستان صنعت سفالگری در این منطقه رواج داشته است. 

مدیر پایگاه جهانی اورامانات اضافه کرد: براین اساس از چندسال پیش برنامه ریزی‌هایی برای راه اندازی بانک سفال در منطقه اورامانات (استان‌های کردستان و کرمانشاه) انجام گرفت تا در آن سفال‌های کشف شده در این منطقه به نمایش درآید. 

وی تصریح کرد: به این منظور پیگیری‌هایی را برای راه اندازی بانک سفال منطقه اورامانات کرمانشاه آغاز کردیم، لذا در گام اول باید فضایی برای آن در نظر گرفته می‌شد. 

رنجبر خاطرنشان کرد: پس از بررسی‌های انجام شده، ساختمانی قدیمی و بلااستفاده متعلق به آموزش و پرورش در روانسر واقع در روبروی سراب روانسر انتخاب کردیم و رایزنی‌ها و مکاتباتی را با این دستگاه انجام دادیم تا این ساختمان را در اختیار ما قرار دهند و بانک سفال را در آن راه اندازی کنیم. 

وی افزود: متاسفانه آموزش و پرورش در این زمینه همکاری نکرد و با این بهانه که ساختمان قدیمی است و امکان ریزش دارد، اجازه نداند از آن استفاده کنیم، اما بعد از یکسال همان ساختمان را به یک درمانگاه واگذار کردند. 

مدیر پایگاه جهانی اورامانات با بیان اینکه در سفر اخیر مدیرکل امور پایگاه‌های جهانی و ملی وزارت میراث فرهنگی موضوع احداث بانک سفال اورامانات در روانسر مورد بررسی قرار گرفت، عنوان کرد: در این سفر مقرر شد با همکاری فرمانداری مکانی برای راه اندازی بانک سفال تعیین شود و امور پایگاه‌های وزارتخانه در بحث تعمیر و تجهیز آن کمک کند. 

وی یادآور شد: در حال حاضر دو ساختمان بلا استفاده دیگر در روانسر برای راه اندازی بانک سفال در نظر گرفته شده که باید با ارگان‌های مربوطه رایزنی شود. 

رییس اداره میراث فرهنگی روانسر افزود: در سفر مدیرکل امور پایگاه‌های وزارت میراث فرهنگی به شهرستان روانسر مقرر شد به دلیل نزدیکی شهر روانسر به مرکز استان و دسترسی راحت‌تر از طریق آن به سایر شهرستان‌های منظر فرهنگی تاریخی اورامانات، محل پایگاه جهانی اورامانات کرمانشاه به این شهرستان منتقل شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • سوءاستفاده سارق از اعتماد صاحب‌خانه برای سرقت طلاجات
  • رئیسی در پاکستان : رژیم صهیونیستی از اختلافات میان کشورهای اسلامی سوءاستفاده می‌کند
  • ۵ کاروان اهل سنت از استان کرمانشاه عازم حج تمتع می شوند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • "وعده صادق" آرزوی مسلمانان را محقق کرد/ جدا بودن شیعه و اهل سنت را دشمنان اسلام ایجاد کردند
  • راه اندازی بانک سفال اورامانات منوط به تامین فضای فیزیکی
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است
  • دشمن، دل‌بسته‌ی جنگ فرهنگی و ادراکی است