Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل ارتش با حضور در یگان هوادریای پایگاه دریایی بوشهر از قسمت‌های مختلف این یگان شامل «اسکادران ۲۱۲» و «آر اچ» و همچنین «تجهیزات مین روب» نیروی دریایی ارتش مستقر در بوشهر بازدید کرد. تاریخ انتشار: 13:36 - 20 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۶۹۰۳

گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی،صبح امروز از پایگاه دریایی بوشهر بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش در ابتدا با حضور در یگان هوادریای پایگاه دریایی بوشهر از قسمت‌های مختلف این یگان شامل اسکادران ۲۱۲ و آر اچ و همچنین تجهیزات مین روب نیروی دریایی ارتش مستقر در بوشهر بازدید کرد.

وی در ادامه با حضور در مرکز آموزش تخصص‌های افسری پایگاه دریایی بوشهر از نحوه آموزش افسران دوره‌های عالی و مقدماتی این پایگاه که در رسته‌های مکانیک، عرشه، مالی، ترابری، آماد، پرسنلی، بهداشت و الکترونیک مشغول طی دوره هستند بازدید و ارزیابی کرد.

وی همچنین با حضور در مدرسه آموزش زمینی چتربازی پایگاه دریایی بوشهر، مراحل آموزش زمینی چتربازی و محل جمع‌آوری چتر، چتر بندی و سایر آموزش‌های این مدرسه را مورد ارزیابی قرارداد.

پست فرماندهی یدکی پایگاه دریایی بوشهر شامل دسک‌های مخابرات اطلاعات نظامی، عملیات و پدافند از دیگر قسمت‌هایی بود که مورد بازدید فرمانده کل ارتش قرار گرفت.

سرلشکر موسوی در ادامه با حضور در ناوتیپ سطحی پایگاه دریایی بوشهر، از یگان‌های شناور مستقر در این ناوتیپ شامل ناوهای موشک‌انداز کلاس پیکان اعم از ناو موشک انداز گرز، گردونه، فلاخن و همچنین ناو پشتیبانی گناوه و لندینگ کرافت خارگو بازدید کرد.

کارخانجات پایگاه دریایی بوشهر شامل کارگاه تست موتورها قسمت دیگری بود که مورد بازدید فرمانده کل ارتش قرار گرفت.

وی همچنین در ادامه سلسله نشست‌های تخصصی خود با آحاد کارکنان ارتش، این بار در استان بوشهر، در یک نشست صمیمی با دانشجویان دوره‌های عالی و مقدماتی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر فرماندهان و کارکنان ارتش اعم از کارکنان نیروهای پدافند هوایی و هوایی مستقر در استان بوشهر به پرسش‌های آنان پاسخ داد.

در این بازدیدها، امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش امیر سرلشکر موسوی را همراهی کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امیر موسوی امیر خانزادی پایگاه دریایی بوشهر چتربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) روایت خبرنگار BBC از حجم آسیب‌ها به پایگاه نوآتیم

خبرنگار BBC بعد از بازدید از پایگاه نواتیم اسرائیل از وحشت خود بابت قدرت موشک‌های ایرانی گفت.

به گزارش ایسنا، کسری ناجی، خبرنگار شبکه بی بی سی فارسی در گزارش خود پس از بازدید از پایگاه نوآتیم گفت: آنچه که ما دیدیم واقعا وحشتناک است؛ مخزن سوخت موشک پرتاب شده ۱۱ متر است.

وی همچنین گفت: به اضافه ۴۵۰ کیلوگرم مواد منفجره در کلاهک جنگی که با برد ۱۶۰۰ کیلومتر، فاصله ایران تا اسرائیل را راحت طی کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتش کره جنوبی به دنبال ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون
  • تجلیل از بازماندگان ناو جوشن در بوشهر+ عکس
  • بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا + فیلم
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم
  • روایت خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی از موشک سپاه در پایگاه اسرائیل | فیلم
  • (ویدیو) روایت خبرنگار BBC از حجم آسیب‌ها به پایگاه نوآتیم
  • آمریکا سکوهای نفتی را به پایگاه‌‌های موشکی تبدیل می کند