Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-19@20:35:21 GMT

ماجرای جسد سوخته در کشف رود چیست

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۷۲۹۰

معمای این پرونده جنایی از شب یک شنبه (نوزدهم آبان) هنگامی روی میز قاضی ویژه قتل عمد مشهد قرار گرفت که راننده ای در حال عبور از انتهای بولوار توس 91 ، چند قلاده سگ را دید که یکی از آن ها چیزی شبیه جمجمه انسان به دهان گرفته بود!

 مرد رهگذر به خاطر کنجکاوی خودرواش را متوقف کرد و به دنبال سگ ها دوید! در این لحظه سگ ها ، با رها کردن جمجمه خون آلود از محل گریختند اما راننده با چشمانی حیرت زده، به سر یک انسان خیره شد که بخشی از آن سوخته بود! مرد جوان درحالی که هراسان به اطرافش می نگریست ناگهان با بخش جدا شده از پای یک انسان نیز روبه رو شد و بلافاصله با پلیس 110 تماس گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقایقی بعد خودروی گشت انتظامی وارد منطقه کم تردد در نزدیکی روستای قهقهه شد و ماموران انتظامی با دیدن بقایای جسد در محل لای روبی نشده کشف رود، به حفظ صحنه پرداختند و ماجرا را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

گزارش  حاکی است: در حالی که هوا تاریک شده بود، قاضی علی اکبر احمدی نژاد به همراه کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به زمین های انتهای توس 91 رسید و بدین ترتیب تحقیقات شبانه با روشن شدن نورافکن های عوامل بررسی صحنه جرم ادامه یافت. بقایای سوخته جمجمه که قسمتی از گردن آن توسط حیوانات درنده خورده شده بود، به همراه بخشی از ران پای یک انسان نشان می‌داد که راز جنایتی هولناک در پس این ماجرای دلهره آور خودنمایی می کند. در فاصله حدود 15 متری از محل کشف بقایای جسد سوخته، آثاری از خاکستر و سوختن خار و خاشاک به چشم می خورد که فرضیه سوزاندن جسد در این محل را به اثبات می رساند. ادامه بررسی ها بیانگر آن بود که عامل یا عاملان جنایت، جسد مردی را به منطقه کشف رود انتقال داده و در آن جا به آتش کشیده اند تا آثار جنایت را از بین ببرند!

 با صدور دستوری از سوی قاضی شعبه 208 دادسرای عمومی وانقلاب مشهد، بقایای جسد کشف شده برای انجام معاینات و تجزیه و تحلیل های علمی درحالی به پزشکی قانونی مشهد انتقال یافت که ادامه تحقیقات در این باره با توجه به تاریکی هوا به صبح روز بعد کشید اما بقایای دیگری از جسد مذکور به دست نیامد. در همین حال پزشکان قانونی نیز در بررسی های کارشناسی و دقیق، زوایای مهمی از این جنایت هولناک را فاش کردند. نتیجه معاینات پزشکان  درباره آثار و بقایای جسد نشان داد که جمجمه و ران کشف شده، مربوط به مردی حدود 40 تا 55 ساله با ته ریشی جوگندمی است که سه دندان سمت راست فک بالای او نیز مصنوعی بود! همچنین ادامه معاینات براساس نظریه پزشکی بیانگر آن است که مقتول قد متوسط حدود 170 تا 175 سانتی متر داشته است و چند روز بیشتر از مرگ وی نمی گذرد چرا که هنوز آثاری از خون در محل کشف جسد وجود داشت. بنابر گزارش خراسان، تحقیقات بیشتر درباره این جنایت وحشتناک درحالی با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی احمدی نژاد توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی ادامه دارد که پلیس از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی درباره هویت و نام و نشان مرد گم شده ای با مشخصات مذکور (آن چه در خبر درج شده است) دارند با شماره تلفن های 09370099571 یا 21825267 پلیس آگاهی در میان بگذارند یا به اداره جنایی پلیس آگاهی واقع در منطقه رضاشهر مشهد مراجعه کنند.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000G9K برچسب ها: جسد ، حادثه ، سوخته

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: جسد حادثه سوخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف غذاهای سوخته یا گرم کردن مجدد موادغذایی سرطان‌زا است؟

عضو هیئت مدیره انجمن علمی رادیوانکولوژی ایران با بیان اینکه تخم مرغ، قارچ و سیب زمینی از مواد غذایی هستند که افراد باید از گرم کردن مجدد آنها خودداری کنند، گفت: افراد به منظور جلوگیری از تولید آکریل آمید هنگام پخت غذا باید مواد غذایی را تا زمانی سرخ کنند یا بپزند که رنگ آن قهوه‌ای یا سیاه نشود.

پوریا عادلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پخت غذا با حرارت بسیار زیاد ماده‌ای به نام آکریل آمید تولید می‌کند، اظهار کرد: غذاهای خام یا پخته شده به صورت آب‌پز، بدون آکریل آمید هستند و شکل‌گیری آکریل آمید در لبنیات، گوشت یا ماهی کمتر است، همچنین این ماده هنگام استعمال تنباکو نیز تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خطر سرطان‌زایی آکریل آمید حدود ۲۰ سال پیش کشف شد، افزود: همچنان نمی‌توان ادعا کرد که آکریل آمیدی که به طور معمول در غذا و خوراک‌های پخته شده وجود دارد منجر به سرطان می‌شود، بعضی از پژوهش‌های انجام شده نشان دادند که آکریل آمید موجود در غذاهای روزمره رابطه مستقیمی با افزایش احتمال بروز بیشتر سرطان‌ها ندارد، اما همچنان نمی‌توان ارتباط این ماده را با سرطان‌هایی از جمله کلیه، رحم و تخمدان را در افراد غیرسیگاری نادیده گرفت.

عضو هیئت مدیره انجمن علمی رادیوانکولوژی ایران با اشاره به اینکه افراد به منظور جلوگیری از تولید آکریل آمید هنگام پخت غذا باید مواد غذایی را تا زمانی سرخ کنند یا بپزند که رنگ آن قهوه‌ای یا سیاه نشود و به اصطلاح نسوزد، تصریح کرد: هنگام کباب کردن گوشت، مواد شیمیایی دیگری ایجاد می‌شود که از جمله آنها می‌توان به نفتالین، بنزوپیرن و آمین‌های هتروسیکلیک اشاره کرد.

عادلی ادامه داد: چربی گوشت و آبی که حین کباب شدن روی شعله‌های آتش می‌ریزد نیز منجر به تولید کربوهیدرات‌های آروماتیک چند حلقه‌ای خواهد شد و بر اساس تحقیقات انجام شده، تماس با سطح بالای این مواد با احتمال ابتلاء به سرطان ارتباط دارد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط مذکور توصیه می‌شود افراد از مصرف غذاهای کباب شده روی شعله‌های مستقیم آتش به صورت مداوم پرهیز یا سبزیجات را جایگزین کنند، گفت: گاهی اوقات افراد باید خوراکی‌ها و مواد غذایی مختلف را برای مصرف مجدد گرم کنند و باید توجه داشته باشند که گرم کردن مجدد روغن پخت و پز یا غذاهای سرخ شده می‌تواند به طور کلی خطرناک محسوب شود، چراکه میزان چربی ترانس روغن سرخ کردنی با هر بار گرم شدن روغن افزایش پیدا می‌کند.

عضو هیئت مدیره انجمن علمی رادیوانکولوژی ایران اضافه کرد: مواد غذایی مانند کرفس یا چغندر حاوی نیتریت‌هایی هستند که به طور طبیعی در صورت گرم شدن مجدد می‌توانند سمی باشند و این در صورتی است که مصرف چغندر تازه و بلافاصله پس از پخت و پز، تغذیه‌ای بسیار سالم به شمار می‌رود.

عادلی با بیان اینکه تخم مرغ، قارچ و سیب زمینی از دیگر مواد غذایی است که افراد باید از گرم کردن مجدد آنها خودداری کنند، خاطرنشان کرد: تخم مرغ‌های پخته شده که بیش از دو ساعت در دمای اتاق باقی مانده است نیز نباید خورده شود.

کد خبر 744981

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
  • تعمیر لامپ‌های سوخته: یک ترفند کاربردی و ساده (فیلم)
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار چیست؟
  • ماجرای ماشین‌های دوربین‌دار پلیس‌ در تهران | بیشترین تردد خودروهای دوربین‌دار در ۳ منطقه | موتورسیکلت‌های پلیس با دوربین در ۶ جهت
  • ماجرای ماشین پلیس های "دوربین دار" تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های "دوربین‌دار" تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در تهران چیست؟
  • ماجرای ماشین پلیس‌های دوربین‌دار در شهر تهران چیست؟
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک
  • مصرف غذاهای سوخته یا گرم کردن مجدد موادغذایی سرطان‌زا است؟