Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:59:19 GMT

مصوبات کمیته قضایی از سرمایه‌گذاری‌ اجرا شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۷۳۹۵

مصوبات کمیته قضایی از سرمایه‌گذاری‌ اجرا شود

سیدناصر عتباتی روز دوشنبه در جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری تولید و اشتغال افزود:دستگاه قضایی از سرمایه گذاران بخش خصوصی حمایت می کند و ضروری است مدیران دستگاه‌های اجرایی حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را با هدف رونق تولید و اشتغال در سر لوحه برنامه‌های خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه اولویت دستگاه قضایی حمایت از سرمایه‌گذاری سالم و برطرف کردن موانع تولید است گفت:دستگاه‌های اجرایی مسئول نباید در حمایت از رونق تولید و ایجاد اشتغال کوتاهی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی اردبیل باید از هرگونه کارشکنی در ارتباط با سرمایه‌گذاری‌ها پرهیز کنند تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی رغبت بیشتری برای سرمایه‌گذاری در استان نشان دهند.

رئیس کل دادگستری اردبیل اعلام کرد:  دستگاه قضایی استان نیز از تمام ظرفیت خود برای رونق تولید و اقتصاد منطقه استفاده می‌کند تا روند سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تسهیل شود.

در این جلسه چهار پرونده مربوط به مشکلات سرمایه گذاری بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها رونق تولید اردبیل سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رونق تولید اردبیل سرمایه گذاری رونق تولید اردبیل سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب گفت: حجاب و عفاف موضوعی دینی و ارزشی است که در تاریخ و تمدن کشورمان وجود داشته است. وقتی تاریخ را نگاه می‌کنیم در همه دوران‌ها حجاب را به‌عنوان یک ارزش همه قبول داشتند و آن را رعایت کردند.

وی افزود: طرح نوری که در فراجا در حال اجرا است طرح مناسبی است و از آن حمایت می‌کنیم.

حاجی دلیگانی ادامه داد: البته از سایر دستگاه‌ها می‌خواهیم به تکالیف و وظایفشان در حوزه حجاب وعفاف که در قانون آمده عمل کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰ دستگاه ازجمله آموزش‌وپرورش، وزارت علوم، وزارت بهداشت و دیگر دستگاه‌ها وظایفی برای اجرای قانون حجاب و عفاف دارند.

وی در پایان گفت: دستگاه‌ها باید شرایطی را فراهم کنند که بانوان و دختران ما همه بتوانند در یک فضای همراه با امنیت و با رعایت آنچه که شرع مقدس آمده زندگی خوبی داشته باشند.

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • سرمایه گذاری ۳۶۰ میلیاردی بخش خصوصی در بناهای تاریخی
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • جنس کار در دستگاه قضایی تدبیر و تدبّر است
  • باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون
  • حمایت محکم دادستانی اصفهان از طرح عفاف و حجاب