Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) و رئیس مذهب تشیع در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار می‌شود. ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) و آغاز هفته وحدت ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن بزرگ میلاد پیامبر اکرم (ص) و رئیس مذهب تشیع با سخنرانی حجت‌الاسلام حسینی قمی در روز پنجشنبه 23 آبان ماه همزمان با نماز مغرب و عشا در حرم مطهر برگزار می‌شود. 

روایت رهبر انقلاب از نامگذاری هفته وحدتاستان کرمانشاه مهیای برگزاری باشکوه جشن‌های هفته وحدتهفته وحدت| نهی امام‌علی(ع) از نسبت دادن القاب زشت به سایر مسلمانان

مداحی و مولودخوانی این مراسم را عباس حیدرزاده برعهده دارد و مراسم در شبستان امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. علاوه بر این صحن و سرای آستان مقدس احمدی و محمدی متناسب با این ایام با پرچم‌های رنگی مزین شده است. 

همچنین علاوه بر حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) در دیگر بقاع متبرکه استان فارس نیز مراسم جشن برگزار می‌شود که از جمله می‌توان به بقاع شاخصی چون حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) و حرم علی‌بن‌حمزه اشاره کرد. 

انتهای پیام/ 424/ ت

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گفت: طلاب و روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشند و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام سیدحسن اکبری؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم در سومین همایش خاطره گویی کارمندان ایثارگر مرکز مدیریت حوزه های علمیه که در مدرسه امام کاظم (ع) قم برگزار شد، با ذکر خاطره ای از شهید قدوسی انقلاب اسلامی را بین الحرمین توصیف کرد و گفت: این انقلاب بین حکومت پیامبر اکرم (ص) و حکومت جهانی مهدی موعود (عج) قرار دارد، لذا باید برای رسیدن به حکومت عدل گستر مهدوی روحانیت با مردم، در کنار مردم و برای مردم باشد و با جهاد تبیین خود انسانیت را به سوی عصر ظهور راهنمایی کند.

وی به ذکر خاطراتی از جنگ پرداخت و افزود: در منطقه ای از دهلران منطقه امنی آماده شده بود تا آن دسته از طلاب که به منطقه جنگی می آمدند در دو مقطع زمانی به ادامه تحصیل هم بپردارند، زیرا یک روحانی به سین سواد هم در کنار سین سلامت نفس و سین سیادت و آقایی نیاز دارد.

حجت الاسلام اکبری انقلاب را بین حکومت پیامبر خاتم(ص) و حکومت مهدوی برشمرد و گفت: روحانیت باید برای مردم و در کنار مردم باشد و نسبت به مطالعه تاریخ دفاع مقدس و تبیین آن در میان آحاد جامعه اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام/

   

دیگر خبرها

  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • نام ماندگار معمارباشی‌ها بر آستان زرافشان جانان
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا(ع) برگزار شد
  • ویژگی‌های حضرت حمزه(س) در بیان قرآن و روایات
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد