Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد دانشگاه علم و هنر یزد برای تکمیل ظرفیت در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته از بین پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی سال ۹۸ دانشجو می‌پذیرد.

«محمود اشعاری» مدیر کل خدمات آمورزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و هنر در این رابطه به خبرنگار ایسنا، گفت: براساس اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در مورخ ۹۸/۸/۱۹، داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ می‌توانند در کدرشته‌هایی که ظرفیت آنها تکمیل نشده است، اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که در همین راستا دانشگاه علم و هنر یزد نیز از امروز کدرشته‌های مذکور را روی پایگاه اطلاع‌رسانی خود به آدرس sau.ac.ir منتشر کرده است، گفت: کلیه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند براساس مندرجات اطلاعیه سازمان سنجش، از روز پنجشنبه ۲۳ تا یکشنبه ۲۶ آبانماه با مراجعه به این پایگاه، به آدرس www.sanjesh.org اقدام به انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود کنند.

اشعاری گفت: مقرر شده است تا اطلاعات تکمیلی در خصوص شرایط متقاضیان برای تکمیل ظرفیت عصر روز چهارشنبه مورخ ۲۲ آبانماه روی سایت سازمان سنجش کشور به آدرس فوق قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه علم و هنر تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند

سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: برای سفر عمره ۵۷۰۰ نفر ظرفیت تعریف شده بود که اکنون این ظرفیت تکمیل شده است.

وی افزود: حدود ۵ میلیون ۶۰۰ هزار نفر در نوبت اعزام عمره قرار دارند که بعد از موسم حج مقدمات سفر این افراد هم انجام خواهد شد.

حسینی در خصوص همکاری کشور عربستان گفت: عربستان در انجام امور مرتبط با عمره مانند صدور ویزا و مقدمات سفر همکاری خوب داشته است.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: ۲۴ اردیبهشت ماه پرواز‌های حج تمتع آغاز می‌شود و ۸۷ هزار و ۲۵۰ نفر زائر و عوامل به حج عازم خواهند شد.

وی با بیام اینکه متوسط حضور زائران حج بین ۳۲ تا ۳۳ روز است گفت: دولت در زمینه تخصیص ارز در شورای عالی حج مصوبات خوبی داشته و ارز مورد نیاز حج و عمره‌گزاران تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند + فیلم
  • تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره/ بیش از ۵ میلیون نفر در نوبت عمره هستند
  • انتشار کارت ورود به جلسه نوبت اول کنکور از روز دوشنبه