Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رویداد دیگری از سلسله رویدادهای «نخستین جشنواره ملی شعر دانشجویی» در گرگان برگزار می‌شود. در این محفل شاعرانه که هم‌زمان با هفته وحدت در استان گلستان ترتیب یافته است، شعرخوانی به زبان فارسی و محلی انجام خواهد شد.
علاوه بر جمعی از شاعران دانشجو، مختار رنجیده یامچی و عبدالمالک خرمالی، شاعران مدعو محلی هستند که شعرهایی به زبان فارسی و ترکمنی برای حاضران خواهند خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیین تجلیل از «عبدالجبار کاکایی» شاعر و ترانه‌سرای سرشناس اهل ایلام و مقیم تهران، از بخش‌های اصلی این مراسم است که با سخنرانی و شعرخوانی او همراه خواهد بود.
همچنین برگزاری پنل تخصصی با موضوع «ترانه و تلفیق شعر و موسیقی» با حضور کاکایی، دکتر بهجت تربتی‌نژاد (عضو هیات علمی دانشگاه) و علیرضا بهرامی، از دیگر بخش‌های این رویداد شعر و موسیقی است که با اجرای گروه موسیقی ترکمن «فراغی» پایان می‌یابد.
رویداد چهارم جشنواره ملی شعر دانشجویی، روز سه‌شنبه 21 آبان‌ماه از ساعت 14 در سالن اجتماعات پردیس امام خمینی (ره) دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

سعید دهنوی   بیان کرد: نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی با هدف تربیت راهنمایان این عرصه مهم و فرهنگ سازی استفاده صحیح از آن و همچنین جلوگیری از آسیب‌های احتمالی، با حضور ۷۵ نفر از معلمان و مربیان، اساتید دانشگاه و دانشجویان برگزیده که از سراسر سیستان و بلوچستان شرکت کرده بودند، برگزار شد.

وی افزود: در رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی علاوه بر سه کلاس آموزش ماهیت هوش مصنوعی، سیر تطور و کاربردهای آن، در چهار کارگاه عملی، موتورهای هوش مصنوعی از جمله "بینگ، دال ای، میدجرنی، کریا" معرفی و کار با آنها آموزش داده شد و در ادامه، فراگیران در سه مرحله با تولید فیلم و عکس با هوش مصنوعی به رقابت پرداختند و ۱۴۰ اثر در این رویداد تولید شد.

مسوول مرکز سراج سیستان و بلوچستان ادامه داد: در کنار کلاس‌ها و کارگاه‌ها، نشست‌های هم افزایی و تجربه نگاری با حضور مصطفی ضابط کارشناس تبلیغات اینترنتی از آکسفورد انگلستان به عنوان استاد آموزشی، یوسف برادران‌مهر به عنوان دبیر و صادق امیری به عنوان مربی و منتور رویداد برگزار شد.

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان، بعد از ۲مرحله پایش و ارزیابی به این رویداد راه یافته اند که قبل از برگزاری رویداد، پیش‌دوره‌ای مجازی نیز از مباحث مقدماتی هوش مصنوعی برای آنها برگزار شده است.

دهنوی گفت: در نهایت شرکت کنندگان رویداد بعد از سه مرحله آزمون ( نظری، عملی و ارائه ) وارد مرحله تداوم می شوند و برای آنها هر ۲ هفته یکبار نشست آموزشی و هم افزا برگزار می‌شود؛ همچنین برای مرحله تداوم، چهار دوره مجازی هوش مصنوعی و استفاده از اکانت‌های هوش مصنوعی به صورت رایگان همراه با نمایش بهترین آثار در نمایشگاه هوش مصنوعی در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: مربیان برگزیده و موفق در این رویداد، با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، و هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، به مجامع مختلف از جمله مدارس اعزام می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • جشنواره بازی‌های محلی بانوان در بجنورد برگزار می‌شود
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر دژ کرد شهرستان اقلید
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • نخستین رویداد تربیت مربی هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون برگزار می‌شود
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود