Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرسان کلاردشت در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور پاسخگویی پاسخگویی به مطالبات مردمی و پیشگیری از عرضه کالای قاچاق در شهرستان کلاردشت، طرح جمع آوری انواع دارو و لوازم آرایشی قاچاق در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح که با همکاری شبکه بهداشت شهرستان انجام شد از ۱۱ داروخانه و ۱۱ واحد صنفی عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی در این شهرستان بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عزیزی از کشف ۴ هزارو ۱۵۳ عدد انواع فرص و لوازم بهداشتی و آرایشی قاچاق و غیر مجاز در اجرای این طرح خبر داد و گفت: در این ارتباط ۲ واحد صنفی عرضه لوازم بهداشتی و آرایشی به علت عدم رعایت ضوابط قانونی و صنفی پلمب شدند.

او ارزش کالا‌های قاچاق و غیر مجاز کشف شده را در مجموع بیش از ۴۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: کالا‌های کشف شده تحویل اداره بهداشت و درمان این شهرستان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت در پایان از معرفی متهمان به مراجع قضایی خبرداد و از شهروندان خواست: با سرلوحه قرار دادن هشدار‌های انتظامی و استفاده مطلوب از سامانه ۱۱۰ در راستای ارتقای احساس امنیت، همیار همیشگی پلیس باشند.
انتهای پیام/س

پلمب واحد‌های صنفی عرضه لوازم آرایشی و دارویی غیرمجاز در کلاردشت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • پلمب ۶۵ مشاور املاک و خودرو در کرمان
  • پلمب ۶۵ واحد صنفی فاقد پروانه کسب مشاورین املاک و خودرو در کرمان
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • پلمب یک واحد قصابی در شهرستان آوج
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت