Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار اکبری گفت: تشکیلات طلائیه داران امر به معروف و نهی از منکر محله‌ای ساماندهی می شود و این برنامه جدید بزودی در شهرکرد وارد مرحله اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، سردار «علی محمد اکبری» امروز (دوشنبه ۲۰ آبان) در همایش طلائیه داران امر به معروف و نهی از منکر این استان که در مهدیه مصلی شهرکرد برگزار شد، گفت: در سال های اقدامات موثر و گسترده‌ای در حوزه امر به معروف و نهی از منکر شده است اما مستندات و گزارش‌های مربوط به این اقدامات در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: از همین رو لازم است تا با ایجاد تشکیلات جدید این برنامه ها را مستند کنیم و رصد و پایش اقدامات را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

 

سردار اکبری محله ای کردن تشکیلات امر به معروف و نهی از منکر را اقدام موثری برای ساماندهی بهتر این دو فریضه در استان دانست و گفت: این برنامه در ابتدا به صورت تقسیمات محلات شهرستان شهرکرد اجرا می‌شود.

 

به گفته وی طلائیه داران امر به معروف و نهی از منکر در محدوده محلات خود تاثیرگذاری بیشتری دارند و این برنامه می تواند دستاوردهای خوبی به همراه داشته باشد.

 

سردار اکبری، تذکر لسانی را ماموریت این تیم‌های محله‌ای اعلام کرد و گفت: این افراد در برخی موارد نسبت به مطالبه گری در محلات و مناطق مشخص شده حضور پیدا می‌کنند و از این طریق مشکلات و معضلات اجتماعی و فرهنگی سطح محلات رصد و پالایش می‌شود.

 

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به وقوع برخی ناهنجاری‌های اخلاقی در سطح جامعه، افزود: این ناهنجاری‌ها منجر به ناراحتی مردم مومن استان می شود باید در جلوگیری از وقوع آن بیش از پیش اهتمام ورزید.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد خبرگزاری شبستان شیراز راهپیمایی 13 آبان رفسنجان استان بوشهر اردبیل امر به معروف و نهی از منکر مساجد بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۷۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ

مجید جیحون تبار سرپرست هیات ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی استان چهارمحال و بختیاری گفت: معرفی ظرفیت‌های گردشگری عشایر، آداب و رسوم و سنت‌های مردم شهرستان کوهرنگ از اهداف این جشنواره بود.

وی افزود: شاهنامه خوانی و ادبیات بومی، بازی‌های بومی و محلی، موسیقی محلی و سنتی از مهمترین محور‌های این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

برگزاری جشنواره بازی‌های بومی و محلی در خانمیرزا

شهرستان کوهرنگ در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • طرح «حکمرانی محله محور» با حضور مردم در ورامین اجرا می شود
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری
  • ادعای دبیر ستاد امر به معروف: فیلم‌های درگیری گشت ارشاد مربوط به پارسال است | از روی عناد که بی‌حجابی نمی‌کنند | به دستور رئیسی «طرح نور» اجرا شد
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است