Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته مدیران کمیته امداد این استان از ابتدای سال جاری در راستای توانمندسازی اعتقادی و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد تاکنون چهار هزار نفر از مددجویان به مشهد مقدس اعزام شدند که این تعداد تا پایان امسال به حدود ۱۰ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

زیارت مشهد مقدس، حج فقرا است

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دوشنبه در این آیین با گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) گفت:‌ زیارت ائمه در دوران زندگی، شهادت و وفاتشان مانند زیارت آنها در زمان حضورشان می‌ماند و زیارت قبور ائمه به نوعی ابراز محبت به اهل بیت (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید شرف‌الدین ملک حسینی ادامه داد: هر انسانی که به زیارت قبور ائمه اطهار (س) می‌رود باید بداند که خداوند به افتخار وجود آنها، برکت را در زمین گسترش خواهد داد.

وی گفت: اعزام ۵۵۰ نفر از مددجویان کمیته امداد فارس که برای اولین بار است به زیارت مشهد مقدس اعزام می‌شوند کار بسیار ارزشمندی است زیرا زیارت امام رضا(ع) حج فقرا به شمار می‌رود که در بعضی احادیث ثواب آن برابر با هزار حج واجب دانسته شده است.

وی در پایان سخنان خود خطاب به مددجویان کمیته امداد که بعد از این مراسم به زیارت مشهد مقدس اعزام شدند،گفت: در این سفر معنوی برای همه مردم ایران دعا کنید و از خداوند متعال اصلاح انسان‌های فاسد و ظالم در مردم و همچنین توفیق خدمت بیشتر مسئولان صالح و سالم را مسالت نمایید. 

اعزام چهار هزار مددجو به مشهد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس نیز در ادامه این آیین گفت: خیرین بسیاری بانی برگزاری این سفرهای زیارتی هستند.

محمد بذرافشان افزود: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از چهار هزار نفر از مددجویان کمیته امداد این استان به زیارت مشهد مقدس اعزام شده‌اند که این آمار پایان امسال به 10 هزار نفر خواهد رسید. 

وی ادامه داد: افزون بر ۹ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد فارس نیز در حالی امسال به مراسم راهپیمایی اربعین در کشور عراق اعزام شدند که این تعداد در سال گذشته حدود ۳ هزار نفر بود؛‌ همچنین 6 هزار و ۹۵۰ نفر از اهالی این استان نیز سال ۹۸ در اردوی سه روزه راهیان احمدی و محمدی (زیارت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) و دیگر امامزادگان والامقام شهر شیراز ) حضور پیدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان فارس اعزام مددجویان این نهاد به اماکن مذهبی را در راستای توانمندسازی اعتقادی و فرهنگی خانواده‌های تحت پوشش عنوان کرد و گفت: اولویت اساسی کمیته امداد استان فارس در کنار ایجاد اشتغال و احداث مسکن، توانمندسازی اعتقادی و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت است زیرا اگر در این حوزه اقدام شود در بخش‌های دیگر نیز بهتر عمل خواهد شد.

برچسب‌ها حرم امام رضا کمیته امداد امام خمینی (ره) شیراز زیارت فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم امام رضا کمیته امداد امام خمینی ره شیراز زیارت فارس حرم امام رضا کمیته امداد امام خمینی ره شیراز زیارت فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، شجاعان با اشاره به اینکه مساحت واحد‌های مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) بین ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع است، افزود: برای ساخت این واحدها، خانواده‌ها مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده اند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به مددجویان برای ساخت واحد‌ها پرداخت شده و خود مددجویان هم بر اساس توانایی خود آورده می‌آورند.
وی افزود: در مجموع در استان باید ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شود تا دیگر مددجوی بدون مسکن در استان یزد نداشته باشیم.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزدگفت: برای تحقق این امر ۴۶۰ واحد مسکونی در حال احداث است که ۱۷۴ واحد از آن تحویل داده شده است و بقیه تا پایان سال تکمیل و تحویل داده می‌شود.
وی یادآور شد: نهضت ساخت و ساز مسکن در استان ادامه دارد تا همه مددجویان بتوانند دارای سرپناه شوند.

دیگر خبرها

  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • استطاعت جسمی بیش از ۶۵۰۰۰ زائر حج تمتع تأیید شد
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • اعزام ۴۰ زائر اولی به مشهدالرضا از میبد
  • اعزام ۱۷۰ زائر کرمانشاهی به حج عمره
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • اظهارات جدید ابراهیم رئیسی درباره مسکن: آرامش خاصی می‌دهد | فیلم
  • اهدای ۲ هزار و ۸۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد فارس
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • اعزام بیش از ۵۰۰۰ زائر عمره به سرزمین وحی در ماه شوال