Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، وحید کیانی ظهر امروز دوشنبه در آیین گشایش نمایشگاه کتاب «حال خوش خواندن» در کتابخانه مرکزی اهواز، اظهار کرد: آنچه برای ما و دیگر نهادهای فرهنگی به ویژه اداره کل کتابخانه های عمومی اهمیت دارد؛ تربیت کودک و نوجوان کتاب‌خوان و ارزش آفرین با مهارت های مثبت است.

وی افزود: این فرصتی را برای راه‌یابی کتاب به خانواده ها فراهم می کند تا خانواده ها را تحت تأثیر خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان همپای اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان در هفته کتاب و در قالب شعار مشترک «حال خوش خواندن» فعالیت های خود را در عرصه کتاب و کتاب‌خوانی دنبال می کند.

کیانی گفت: بر اساس تقویم زمانی که در اختیار مراکز کانون در سراسر استان قرار دادیم، هفته کتاب و کتاب‌خوانی به شکل مفصل گرامی داشته می شود.

وی با بیان این که توجه به زیرساخت های فرهنگی در جامعه برای فرهنگ مهم است، تصریح کرد: هرچه زیرساخت های فرهنگی در جامعه عمق بیشتری پیدا کند و محتوای بیشتری را تحت پوشش قرار دهند جامعه سالم تری خواهیم داشت و کودکان و نوجوانان و جوانان ما از خطر آسیب های اجتماعی دورتر خواهند شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان ادامه داد: امیدوارم فرصتی ایجاد شود که شهرداری با امکانات وسیعی که دارد برای ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی در پارک‌ها اقدام کند و بتوانیم در پارک‌ها شاهد ظهور و بروز کافه کتاب‌ها هم باشیم.

کیانی گفت: از این طریق بیشتر به مردم و اهالی دانایی و معرفت نزدیک می شویم و آینده جامعه در گروی همین رفتارهای عمیق فرهنگی است.

کد خبر 4769310

منبع: مهر

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان شهرداری اهواز یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان بیرجند شیراز پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه قزوین تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صاحبعلی اصغری در مراسم نواختن زنگ «زمین پاک» در مدارس شهرستان بیله‌سوار گفت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با بایدها و نبایدهای زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: برای رهایی از معضل زباله، مدیریت و تفکیک زباله از مبدأ باید از خانه آغاز شود تا محیط‌زیست سالمی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.
وی تصریح کرد: استفاده‌نکردن از پلاستیک یکی از راه‌های نجات زمین از آلودگی زیست‌محیطی است که همه باید در این حرکت بزرگ سهیم باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زنگ زمین پاک در مدارس بیله سوار

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان 
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان