Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-16@12:46:16 GMT

قابلیت‌های جدید که پلی استیشن 5 را جذاب می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۸۱۴۶

قابلیت‌های جدید که پلی استیشن 5 را جذاب می‌کند

ایتنا -مدیر ارشد اجرایی کنسول بازی پلی استیشن از علاقمندان به گیمینگ خواسته که در صورت امکان، سریعا سیستم خود را به نسل پنجم (PlayStation 5) ارتقا دهند.  
جیم رایان، مدیر ارشد اجرایی کنسول بازی پلی استیشن، به تازگی خطاب به کاربران و علاقمندان به گیمینگ اعلام کرده است که در صورت تمایل به استفاده از جدیدترین بازی‌های مبتنی بر این پلت‌فرم، باید هرچه زودتر از نسل چهارم پلی استیشن (PlayStation 4) به نسل پنجم آن (PlayStation 5) مهاجرت و کوچ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، طبق وب سایت دیجیتال ترندز، سونی به عنوان شرکت توسعه دهنده کنسول‌های بازی پلی استیشن، پیشتر نیز خبر انتشار و عرضه نهایی نسل پنجم پلی استیشن را در فصل تعطیلات سال ۲۰۲۰ میلادی تایید کرده بود.

بر اساس گفته‌های این مدیر ارشد در سونی، بازی و قابلیت‌های جذاب، شگفت انگیز و جدیدی به نسل پنجم پلی‌استیشن اضافه خواهد شد که کاربران نسل‌های قبلی در صورت عدم ارتقا و آپگرید، از آن بی‌بهره خواهند ماند بنابراین لازم است برای بهره مندی و لذت بردن از این امکانات جدید، دستگاه و سیستم خود را ارتقا دهند.  

منبع: ايتنا

کلیدواژه: پلی استیشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید می‌خواهد هر چه زودتر جزئیات سانتیاگو برنابئو را نهایی کند. آنها می‌خواهند در اسرع وقت امکان استفاده از تمام امکانات ورزشگاه فراهم شود.

برنامه مدیران رئال مادرید این است که علاوه‌بر مسابقات فوتبال، کنسرت‌ها و رویدادهای دیگر را هم در برنابئو برگزار کند. این برنامه آنها با کنسرت تیلور سوئیفت در تاریخ ۲۹ می آغاز خواهد شد.

یکی از جزئیات بسیار جذاب ورزشگاه، قسمتی VIP به نام اسکای‌بار برنابئو است. مکانی لوکس که شامل رستوران، کافه و قسمت‌هایی برای بازی و سرگرمی است.همه آنها با سطحی از تجمل هستند که برنابئو را با هر استادیوم و مکان ورزشی دیگری در اروپا متمایز می‌کند.

فعالیت اسکای‌بار فقط به زمان برگزاری مسابقات محدود نمی‌شود و رئال قرار است در مواقعی که بازی‌ای در برنابئو برگزار نمی‌شود، از رستوران اسکای‌بار استفاده کند. تونی کانالز، سرآشپز رستوران‌های مهم مادرید، مسئول آشپزخانه خواهد بود.

افتتاحیه اسکای‌بار برای بازی ال‌کلاسیکو در تاریخ ۲۱ آوریل برنامه‌ریزی شده بود اما مدیران تصمیم گرفتند آن را به تعویق بیاندازند و در روز آخر لالیگا اسکای‌بار را افتتاح کنند.

دیگر خبرها

  • تقابل جذاب دفاع چپ‌ها در پرسپولیس (عکس)
  • گیفت کارت هایی که هر گیمری را خوشحال می‌کنند
  • محتوای جذاب کتاب به فرهنگ مطالعه کمک می‌کند
  • بخش VIP جذاب در برنابئو: فراتر از یک ورزشگاه! (عکس)
  • نمره بالای حاج صفی در دربی ایرانی‌های یونان
  • دربی ایرانی‌ها به سود یاران حاج صفی
  • تقابل جذاب کاپیتان‌های تیم ملی در اروپا
  • تداوم صدرنشینی آپوئل در شب نیمکت‌نشینی مهری
  • ملی‌پوش ایرانی و لیگ ترکیه: آخرش قشنگ شد
  • نگاهی به روند یوونتوس در فصل ۲۰۲۳/۲۴؛ سقوط آزاد با اعجوبه‌ای به نام ماسیمیلیانو الگری