Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:00:26 GMT

وزارت نفت موظف به حمایت از تیم پارس جنوبی جم است

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۸۳۶۴

وزارت نفت موظف به حمایت از تیم پارس جنوبی جم است

سکینه الماسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای حمایت از تیم فوتبال پارس جنوبی جم تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیار زیادی را داشته‌ایم تا بتوانیم مشکلات این تیم را برای حضور پرقدرت در لیگ برتر حل کنیم.

وی با اشاره به اینکه در فصل جدید بیش از سه تا چهار میلیارد تومان به حساب تیم پارس جنوبی جم واریز شده است، اضافه کرد: این تیم متعلق به وزارت نفت است و وزارت نفت باید در زمینه پرداخت اعتبارات به این تیم کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس تصریح کرد: با توجه به حضور تاسیسات نفتی، گازی و پتروشیمی در جنوب استان بوشهر صنعت نفت در قبال آن مسئولیت اجتماعی گسترده‌ای دارد.

وی ادامه داد: در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت ۵۳۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های عمرانی و رفاهی شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر مصوب کرده که بخشی از آن پرداخت شده است.

الماسی خاطرنشان کرد: به منظور اجرای پروژه‌های مختلف زیرساختی و عمرانی در شهرستان‌های پیرامونی وزارت نفت در جنوب استان بوشهر بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی به اجرای پروژه‌های متعدد در جنوب استان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت اشاره کرد و افزود: ۳۷۰ میلیارد تومان از این اعتبارات به موازات اجرای پروژه‌ها از سوی وزارت نفت پرداخت و بخشی از این پروژه‌ها امسال افتتاح می‌شود.

کد خبر 4769380

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر سکینه الماسی وزارت نفت تیم فوتبال پارس جنوبی یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان بیرجند شیراز پدافند غیرعامل خطبه های نماز جمعه قزوین تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی

ملکی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی از ثبت ۱۲۹ هزار و ۸۷۰ درخواست مربوط به سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی خبر داد و با بیان اینکه عمده درخواست‌ها در سفر‌های استانی، درخواست کمک مالی و تسهیلات بوده، گفت: در زمینه رسیدگی به این درخواست‌ها مبلغ ۳۱ میلیارد تومان کمک بلاعوض و بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه (۱۵ میلیون تومانی با بازپرداخت ۶۰ ماهه) پس از بررسی و استحقاق سنجی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

او به تفکیک درخواست‌ها در سفر‌های رئیس جمهور پرداخت و افزود: در سفر اول رئیس جمهور (شهریور ۱۴۰۰) در مجموع ۴ هزار ۷۲۰ درخواست ثبت شده است.

ملکی با بیان اینکه برای پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در جهت پاسخگویی به این درخواست‌ها مبلغ ۵۴ میلیارد ریال به استان تخصیص یافت، اظهار کرد: در این سفر هزار و ۲۳۹ متقاضی به بانک‌های عامل و صندوق کار آفرینی امید استان معرفی شده و به تعداد ۶۳۵ نفر هم تسهیلات قرض الحسنه پرداخت شده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی ادامه داد: در جریان این سفر ۲ هزار و ۳۲۵ متقاضی مساعدت مالی نیز به نهاد‌های حمایتی معرفی شده اند که پس از بررسی و استحقاق سنجی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به ۴۳۶ نفر از آنها پرداخت شده است.

او درخصوص درخواست‌های واصله در سفر دور دوم رئیس جمهور (آذر ۱۴۰۱) هم گفت: مجموع درخواست‌های واصله در این سفر ۱۰۴ هزار و ۶۳۴ مورد بوده است.

ملکی عنوان کرد: برای تعداد ۱۸ هزار و ۴۶۶ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه در موضوعات ۷ گانه، مبلغ هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان (۹ هزار و ۶۰۰ نفر طی سه مرحله) تخصیص یافت. 

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی بیان کرد: متقاضیان بر اساس اولویت تعیین شده به بانک‌های عامل استان معرفی شدند و قریب به ۹ هزار نفر نیز تاکنون موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

او با اشاره به اینکه در سفر دوم تعداد ۴۰ هزار و ۷۵۱ متقاضی دریافت مساعدت مالی به نهاد‌های حمایتی معرفی شدند، گفت: پس از بررسی و استحقاق سنجی لازم، مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به تعداد ۱۸ هزار و ۷۱۲ نفر پرداخت شد.

ملکی به وضعیت درخواست‌های مردمی در سفر یک روزه و کاری رئیس جمهور (شهریور ۱۴۰۲) اشاره کرد و اظهار کرد: مجموع درخواست‌های واصله در این سفر ۲۰ هزار و ۵۱۶ مورد بوده است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: برای تعداد ۶ هزار و ۱۷۲ متقاضی دریافت تسهیلات قرض الحسنه در موضوعات ۷ گانه، در مرحله نخست مبلغ ۵۲۵ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به استان (۳ هزار و ۵۰۰ نفر در ۵ اسفندماه ۱۴۰۲) تخصیص یافت که پس از بررسی، متقاضیان بر اساس اولویت تعیین شده به بانک ملی استان معرفی شده و در حال دریافت تسهیلات می‌باشند.
او بیان کرد: تعداد ۶ هزار و ۸۰۳ درخواست مساعدت مالی هم در این سفر ثبت شده که جهت بررسی به کمیته امداد امام خمینی (ره) ارجاع گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • پرداخت ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه طی سفر‌های رئیس جمهور به خراسان جنوبی
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود 
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • اجرای ۱۰۰۰ پروژه توسعه محلی در یک‌سال/ حمایت، نظارت و نقد شهرداری در کنار هم باشد
  • اجرای ۳۳۶ طرح در قالب مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مهدی: موظف هستیم تا دقیق‌تر برنامه‌ریزی کنیم
  • ایران در جمع قدرت‌های فضایی؛ پرتاب موفق ثریا، مهدا و پارس