Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@22:24:35 GMT

بارسلونا صدرنشین لالیگاست اما...

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۸۶۳۳

بارسلونا صدرنشین لالیگاست اما...

بارسلونا صدرنشین کنونی لالیگاست اما اگر تنها امتیازهای خارج از خانه‌اش حساب می‌شد اکنون در جایگاه دیگری قرار داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونای ارنستو والورده با ۲۵ امتیاز صدرنشین کنونی لالیگاست. رئال مادرید با تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد (هر دو تیم یک بازی کمتر دارند). با وجود این آمار آبی اناری‌ها مثبت نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع شرایط زمانی بد می‌شود که پیروزهای تیم کاتالانی بررسی شود. شاگردان ارنستو والورده اغلب پیروزی‌هایشان را در نوکمپ کسب کردند. این تیم خارج از خانه دور از انتظار ظاهر شده و پس از پیروزی برابر ختافه و ایبار، تساوی مقابل اوساسونا و شکست برابر اتلتیک بیلبائو، گرانادا و لوانته از ۱۸ امتیاز ممکن تنها هفت امتیاز به دست آورد.

شرایط زمانی غیرمعمول‌تر می‌شود که اسپانیول، تیم یکی مانده به آخر جدول لالیگا آمار بهتری از بارسلونا در این زمینه دارد و خارج از خانه‌اش هشت امتیاز کسب کرده است. همچنین گرانادا که به تازگی در این فصل به سطح اول لالیگا صعود کرده در بازی‌های خارج از خانه هشت امتیاز را به ثبت رساند.

دیگر تیم‌های بزرگ همچون رئال مادرید یازده امتیاز به دست آوردند. سفیدپوشان چهار امتیاز بیش از بارسا کسب کردند. این در حالی است که سویا در کنار رئال سوسیداد با ۱۳ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن، صدرنشین "بازی‌های خارج از خانه" هستند.

یکی دیگر از نکات قابل تامل، نتیجه نگرفتن بارسلونا برابر تیم‌های تازه صعود کرده است. "آبی اناری" از گرانادا دو گل دریافت کرد و برابر اوساسونا با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی کرد. این تیم تنها یک امتیاز از این دو بازی به دست آورد. آبی اناری ها هنوز در ورزشگاه‌هایی بزرگی همچون سانتیاگو برنابئو، واندا متروپولیتانو، سانچس پیسخوان یا مستایا بازی نکرده‌اند.

بنابراین اگر تنها امتیازهای خارج از خانه بارسلونا حساب شود این تیم با هفت امتیاز در جایگاه یازدهم در کنار والنسیا قرار می‌گرفت. تیم کاتالانی در شش امتیازی اوساسونا صدرنشین قرار داشت.

آبی اناری‌ها خوش شانس هم هستند که در نوکمپ پیروزی‌هایشان متوقف نمی‌شود. این تیم از شش بازی شش پیروزی به دست آورده است. به همین خاطر توانسته صدرنشین لالیگا باشد. این تیم در ورزشگاه خود ۲۵ گل (میانگین چهار گل در هر بازی) به ثمر رسانده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد

مهاجم لهستانی بارسلونا با رد پیشنهاد عربستانی‌ها موضع خود در قبال آینده حرفه‌ای‌اش را مشخص کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا که چند روز پیش خبر داده بود، روبرت لواندوفسکی پیشنهادی 100 میلیون یورویی از یکی از باشگاه لیگ حرفه‌ای عربستان دریافت کرده است، حالا خبر می‌دهد که مهاجم لهستانی بارسا به این پیشنهاد «نه» گفته است. طبق این گزارش؛ لواندوفسکی پیشنهاد باشگاه عربستانی را رد کرده است و می‌خواهد در بارسا بماند. مدیران باشگاه بارسلونا به خوبی به شخصیت رهبری فوق‌العاده لواندوفسکی و حرفه‌ای‌گری او واقف هستند و از ادامه همکاری با این مهاجم 35 ساله استقبال می‌کنند.

لواندوفسکی که تابستان 2022 به حضور هشت ساله‌اش در بایرن مونیخ پایان داد و با امضای قراردادی چهار ساله و در انتقالی به ارزش 45 میلیونی یورو به بارسلونا پیوست، در این تیم فراز و نشیب‌هایی داشته و بسیاری از هواداران بارسا بر این باورند که او بازیکن بازی‌های بزرگ نیست. پیش از این گفته شده بود که مدیران بارسلونا در فکر فروش لواندوفسکی در پایان فصل جاری به باشگاه‌های عربستانی هستند تا از این طریق هم از پرداخت دستمزد بالا به این بازیکن خلاص شوند، هم با رقمی که از فروش او به دست می‌آورند، کمی اوضاع اقتصادی خود را سر و سامان دهند.

خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان 2025

دستمزد لواندوفسکی در بارسلونا به صورت افزایشی است و او پس از دریافت رقم 17.3 میلیون پوند به‌عنوان دستمزد فصل اول حضورش در بارسا، این فصل 22.5 میلیون پوند در سال دستمزد دریافت خواهد کرد، رقمی که برای فصل آینده 27.7 میلیون پوند در سال خواهد بود.

این مهاجم لهستانی که فصل گذشته در اولین فصل حضورش در بارسلونا در 46 بازی از رقابت‌های مختلف 33 گل برای کاتالان‌ها به ثمر رساند، تا به اینجای فصل جاری هم آمار 20 گل زده و 9 پاس گل را از خود در 39 بازی بر جای گذاشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • اتفاق عجیب در لیگ آزادگان؛ داور نیش صدرنشین لیگ یک را کشید!
  • مسجدسلیمانی‌ها لیگ یک فوتبال را در ۱۴۰۳ با برد شروع کردند/ ملاثانی باخت
  • بسکتبال NBA | دست کم گرفتن مردان پادشاه می‌تواند آخرین اشتباه شما باشد
  • نقش مهم مارینا گرانووسکایا در تخلف‌ مالی چلسی؛ کسر امتیاز در کمین آبی‌ها
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • پنجره‌ها چگونه انرژی خانه ما را هدر می‌دهند | راه‌کار مقابله چیست؟