Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@14:58:31 GMT

افتتاح کلینیک تخصصی حقوق کودک در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۸۶۷۸

افتتاح کلینیک تخصصی حقوق کودک در قزوین

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در مراسم افتتاح کلینیک حقوق کودک در کانون وکلای دادگستری گفت: ارایه خدمات مشاوره‌ای به کودکان، فعال‌سازی میز خدمت کودکان در فرهنگ سرا‌ها و کانون پرورش فکری کودک و نوجوان برای ارایه خدمات مشاوره‌ای به کودکان و همچنین ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه پیرامون حقوق شهروندی و حقوق کودکان و خانواده از اهداف راه اندای این کلینیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این مراسم تفاهم نامه‌ای بین دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و همچنین کانون وکلای دادگستری امضا شد.

ربیعی افزود: این یک تفاهم نامه سه جانبه است که ممکن است تمام مسایل و مشکلات زنان در کشورمان را به طور یکجا مرتفع نکند، اما اتفاق مبارکی در احقاق حقوق آن‌ها و کودکانشان است.

او افزود: پایین بودن سطح آگاهی و دانش حقوقی یکی از خلاء‌های موجود در بین زنان و کودکان است و بسیاری از پرونده‌های حقوقی به خاطر همین کمبود آگاهی تشکیل شده‌اند از این رو ضروری است با پرداختن به آموزش زنان وکودکان آنان را نسبت به حقوقشان آشنا کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، ارایه خدمات حمایتی مانند انتخاب وکیل معاضدتی به طور رایگان برای زنان را از دیگر بند‌های این تفاهم نامه عنوان کرد.

انتهای پیام/ک

کلینیک حقوق کودک در کانون وکلای دادگستری قزوین افتتاح شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد

مهشید سلیمانی سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم‌اکنون یک مرکز دولتی شیرخوارگاه در استان فعال است، گفت: هم اکنون ۱۰ کودک در این شیرخوارگاه امام علی (ع) شهرکرد نگهداری می‌شود.

بیشتر بخوانید

اختصاص سه میلیارد اعتبار ملی به مراکز بهزیستی چهارمحال و بختیاری

وی افزود: این کودکان شیرخوار بدون سرپرست هستند و تا مشخص نشدن وضعیت سرپرست این کودکان امکان واگذاری آنها به افراد وجود ندارد.

سلیمانی گفت: تعداد کودکان شیرخوار در این مرکز به دلیل واگذاری به خانواده‌های متقاضی فرزندخواندگی و همچنین واگذارشدن به خانواده خودشان متغییراست و تا مشخص نشدن شرایط حقوقی این کودکان امکان واگذاری به خانواده خودشان و یا خانواد‌های متقاضی فرزندخوانده وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پویش آمد بهار جان‌ها تا پایان فروردین تمدید شد
  • فرهنگسازی و ترویج کتابخوانی میان کودکان ضروری است
  • ۱۰۰۰ کودک سنندجی در حمایت از کودکان غزه گرد هم می‌آیند
  • چگونه با کودکان درباره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • چگونه با کودکان در باره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • نگهداری ۱۰ کودک در شیرخوارگاه امام علی(ع) شهرکرد
  • تعداد کودکان شیرخوارگاه های استان تهران به زیر ۱۰۰ کودک رسید
  • وصیت نامه کودک غزه ای: اسباب بازی هایم را به دوستانم بدهید
  • درخواست بیش از ۲ هزار روان‌شناس برای اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن
  • درخواست بیش از ۲ هزار روانشناس برای اخراج رژیم صهیونیستی از کمیسیون مقام زن