Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@18:25:24 GMT

شریفی صدرنشین جدول گلزنان لیگ آذربایجان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۸۷۲۵

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی شریفی مهاجم سابق پرسپولیس که فصل قبل در جمع سرخ‌پوشان عملکرد خوبی نداشت و حتی یک گل هم نزد این روزها در لیگ برتر آذربایجان عملکرد بسیار خوبی داشته است.

شریفی موفق شد تا در هفته یازدهم لیگ آذربایجان برابر تیم صبا برای تیم سومقیات گلزنی کند. نکته جالب اینکه پیمان بابایی دیگر لژیونر ایرانی این تیم هم گل توانست تا گل نخست این دیدار را به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سومقاییت که این بازی را 3 بر 1 برد با این نتیجه 14 امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.

اما نکته جالب توجه در مورد مهاجم سابق تیم پرسپولیس صدرنشینی او در جدول گلزنان لیگ برتر آذربایجان است. شریفی با زدن ۵ گل کنار لورنسو فروتوس مهاجم تیم کِشلا مشترکاً در صدر جدول گلزنان قرار گرفت.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی شریفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد

آفتاب‌‌نیوز :

فرشاد فلاحت زاده، در ارزیابی از عملکرد تیم ایران برابر ترکمنستان در بازی دور برگشت مرحله مقدماتی جام جهانی اظهار کرد: بازی خوبی بود اما زمین کیفیت بازی را خراب کرده بود و شرایط را برای تیم ایران سخت کرده بود.

وی گفت: به دلیل مصنوعی بودن چمن بازیکنان نمی‌توانستند توپ را در زمین به راحتی حرکت دهند و بیشتر به ارسال توپ‌های بلند متوسل شده بودند که خدا را شکر در دقایق پایانی نیمه اول موفق به ثمر رساندن یک گل شدند.

فلاحت زاده خاطرنشان کرد: بازیکنان ما چون تکنیکی هستند روی زمین به راحتی کار می‌کنند و تمریناتشان به طور مرتب روی چمن طبیعی بوده و بازی روی چمن مصنوعی واقعا برای تیم ما سخت بود اما با این وجود در ارسال توپ های بلند عملکرد موفقی داشتند و بازی را به خوبی اداره کردند.

این پیشکسوت فوتبال در ارزیابی از تیم ترکمنستان گفت: این تیم در دور برگشت دوندگی زیادی داشت و چون در دور رفت ۵ گل خورده بودند انگار به بازیکنان این تیم برخورده بود و سعی داشتند در خانه خود به تماشاگران نشان دهند که ۵ گل اتفاقی بوده و  به دنبال جبران آن هستند.

وی افزود: این بازی چون در خانه حریف و در زمین چمن مصنوعی برگزار شد در مجموع به ضرر تیم ایران و سبب افت عملکرد آن ها شده بود.

فلاحت زاده در خصوص ضعف ایران در این بازی گفت: تیم ایران خوب بازی کرد و استفاده از جوانان در این بازی فرصت خوبی برای ارزیابی آنها بود تا کم کم این بازیکنان جایگزین بازیکنان پا به سن گذاشته تیم شوند. به عنوان مثال سیدحسین حسینی عملکرد خیلی خوبی در این بازی داشت و تاثیرگذاری این بازیکن در موفقیت تیم چیزی کمتر از علیرضا بیرانوند نبود و به خط دفاعی نظم خیلی خوبی داده بود.

وی ادامه داد: در تمام پست‌ها بازیکنان خیلی خوب کار کردند و ضعفی وجود نداشت. تنها ضعف زمین چمن و دوندگی بیش از حد بازیکنان ترکمنستان بود که روی عملکرد تیم ایران تاثیر نامطلوبی گذاشته بود و سبب شد تا ما نتوانیم به گل‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

فلاحت زاده در پایان افزود: ۳ امتیاز این بازی از نظر انگیزشی و شرایط روحی و روانی تاثیر خیلی خوبی روی بازیکنان ما دارد و سبب می‌شود تا آنها در شرایط بهتری برای بازی‌های بعدی خود را آماده کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمار می‌گوید: هالند بهترین مهاجم لیگ برتر نیست!
  • عملکرد شمس آذر در سال 1402؛ صعود به لیگ برتر و تداوم درخشش
  • فلاحت‌زاده: در بازی با ترکمنستان، چمن مصنوعی سبب افت عملکرد ایران شد
  • لدلی کینگ: تیری آنری بهترین مهاجم تاریخ لیگ برتر انگلیس است
  • پیام یولیان ناگلزمان به تیمو ورنر: درهای ورود به تیم ملی همچنان باز است
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • پرسپولیس بی‌رحم‌ترین تیم سال ۱۴۰۲
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین میزبان لیگ برتر
  • پرسپولیس، ترسناک‌ترین تیم لیگ برتر
  • 1403؛سالی پر چالش برای پرستاری کشور