Web Analytics Made Easy - Statcounter

به  گزارش خبرگزاری خبرانلاین استان چهارمحال وبختیاری ،در جلسه ای که روز گذشته باحضور معاونان استاندار و سایر مدیران دستگاههای اجرایی استان  در محل سالن شهید مردانی استانداری برگزار شد ، اداره کل امور عشایر استان موفق به کسب رتبه دوم استانی در حوزه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و حجاب و عفاف در بین دستگاههای ارزیابی شده زیر 50 نفر شد و لوح تقدیر استاندار به مهندس حسین پور مدیر کل امور عشایر استان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن این لوح به شرح ذیل است:
 جناب آقای مهندس حسین پور
مدیرکل امور عشایر استان
اگر امروز کشورمان دارای بالندگی، اقتدار و سربلندی در عرصه های مختلف است، از همت و تلاش دلسوزانی است که خدمت به نظام و مردم را بزرگترین افتخار خود دانسته و وجدان کاری، صداقت و امانتداری را صسرلوحه گفتار و کردار خود قرارداده اند.
همت و تلاش صادقانه حضرتعالی و همکارانتان در اجرای برنامه های حقوق شهروندی و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب را جز حضرت حق پاسخگو نیست، چرا که در نزد خداوند منان" و ما تقدموا لانفسکم من خیر تجدوه عند الله هو خیراً و اعظم اجراً "  کارهای نیک و خیر جایگاهی بس عظیم و مرتبه ای رفیع دارند. لذا از آنجا که بر اساس نتایج ارزیابی دبیرخانه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومیو حقوق شهروندی استان از عملکرد سال 1397 ستاد صیانت ادارات استانی، آن دستگاه موفق به کسب رتبه دوم استانی در بین دستگاههای ارزیابی شده زیر 50 نفر گردیده است، به مصداق کلام شریف " من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" از اهتمام و تلاش صادقانه جنابعالی و همکاران محترمتان تقدیر و تشکر نموده و دوام توفیقات شما را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
اقبال عباسی
استاندار و رئیس ستاد صیانت
از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان

46

کد خبر 1319978

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری عشایر حسن روحانی تیم ملی فوتبال ایران مجلس شورای اسلامی باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال لژیونر فوتبال آلودگی هوا قوه قضاییه استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس جهاد دانشگاهی استان گفت: این کتاب به قلم دکتر محمد ریاحی قاضی دادگستری و مدرس دانشگاه و دکتر محمد جعفری فشارکی عضو هیئت علمی دانشگاه تألیف و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری منتشر شد.
سیروس رضائی افزود: کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در ۳۳۰ صفحه در قطع وزیری تألیف شده است.
در معرفی کتاب آمده است: قرارداد‌هایی با کاوش در نظام حقوقی، دیده می‌شود که موضوع در آنها پس از انعقاد عقد، در عالم خارج موجود می‌شود یا طرفین یا یکی از آنها، آن را به وجود می‌آورد. به عبارت دیگر، طرفین در زمان انعقاد قرارداد نسبت به موضوعی توافق می‌کنند که هنوز به وجود نیامده و قرار است که در آینده موجود شود؛ یکی از مسائلی که ذهن را به خود مشغول می‌کند، نحوه و چگونگی امکان انتقال معدوم است.
علاقمندان برای تهیه کتاب به سامانه اینترنتی ۱۶book.irمراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • مطالبه عمومی برای اجرای طرح نور درمازندران
  • استاندار تهران: ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند/ دشمن از هر فرصتی استفاده می‌کند تا اعتقادات مردم را مورد هدف قرار دهد/ به عنوان افسران جنگ نرم موظف هستیم جلوی جریان سازی های دشمن بایستیم
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • اجرای طرح نور مطالبه عمومی است
  • استاندار تهران : ​دستگاه‌ ها در حوزه عفاف و حجاب از موازی کاری بپرهیزند
  • تذکر استاندار تهران درباره موازی‌کاری در حوزه حجاب
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • انتشار کتاب «قرارداد‌های ناقل معدوم در فقه امامیه، حقوق ایران و فرانسه» در چهارمحال وبختیاری
  • اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان طرح نور در چهارمحال و بختیاری