Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@12:39:00 GMT

سخنگوی دولت سنگ صبور زلزله زدگان شد+ عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۸۹۲۱

سخنگوی دولت سنگ صبور زلزله زدگان شد+ عکس

ربیعی صبح امروز به روستای ورنکش رفت و از نزدیک با زلزله زدگان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در این بازدید ربیعی که خود ترک زبان است پای درددل زلزله زدگان نشست و سنگ صبور آنها شد. سخنگوی دولت در این دیدارها از تصمیمات مهم دولت در خصوص جبران خسارات هم صحبت کرد.

 

بیشتر بخوانید: رییس جمهور هیچ خط قرمزی در مبارزه با فساد ندارد/ اگر روحانی در ارتباط با فساد تماسی با کسی داشته اعلام کنید تصمیم دولت برای کمک جبران خسارت به زلزله‌زدگان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دولت زلزله سخنگوی دولت برنا زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران بازدید کرد.

روز دوم هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اگر فساد از بالا خشک نشود، جواب گرفتن سخت است
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • آذربایجان غربی برای میزبانی از رویداد‌های ملی ورزش دانش آموزی آمادگی دارد
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • کاهش مالیات حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو به ۱ درصد
  • اعلام زمان به کارگیری واگن های وارداتی مترو تهران