Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:09:30 GMT

حضور ظریف در دانشگاه اوراسیا شهر نورسلطان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۸۹۴۹

حضور ظریف در دانشگاه اوراسیا شهر نورسلطان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که به قزاقستان سفر کرده است عصر دوشنبه در دانشگاه اوراسیا شهر نورسلطان (آستانه) حضور یافت.

در این برنامه ظریف ضمن بازدید از موزه این دانشگاه دفتر یادبود آن را امضاء و در جمع اساتید و دانشجویان این دانشگاه با موضوع " پارادایم ها و گفتمان های نوین در جهان معاصر" سخنرانی کرد و به سوالات چند تن از دانشجویان پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این برنامه طی مراسمی عنوان "پروفسور افتخاری" دانشگاه اوراسیای قزاقستان به محمد جواد ظریف اعطاء شد.

کد خبر 4769450 جواد بخشی الموتی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدجواد ظریف خبر گزاری مهر قزاقستان پروفسور افتخاری مجلس شورای اسلامی ایران ایالات متحده آمریکا اسحاق جهانگیری حسن روحانی محمد جواد ظریف سازمان انرژی اتمی لانه جاسوسی یوم الله 13 آبان برجام سید عباس موسوی انقلاب اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۸۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در جهش تولید با ارائه تسهیلات مالی به کسب‌وکار‌ها

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا با بیان راهکارهایی به منظور تحقق شعار سال 1403 با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: ارائه تسهیلات مالی و فنی به کسب‌وکار‌ها و تولیدکنندگان محلی، می‌تواند به افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات منجر شود.

وی افزود: اطلاع‌رسانی به مردم درباره اهمیت افزایش تولید و نقش آن در رشد اقتصادی کشور می‌تواند باعث تحرک و مشارکت بیشتر آنها شود. تشویق مردم به راه‌اندازی کسب‌وکار‌های جدید و افزایش تولید محصولات و خدمات موجب افزایش تولید و اشتغال خواهد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: تشویق مردم به خرید محصولات تولید داخل و حمایت از تولیدات محلی می‌تواند به تقویت صنایع داخلی کمک کند. ایجاد شبکه‌های همکاری بین تولیدکنندگان، بازاریابان و دولت نیز باعث بهبود فرآیند‌های تولید و بازاریابی می‌شود. با اجرای این راهکار‌ها و افزایش مشارکت مردم در جهش تولید، می‌توان به توسعه اقتصادی کشور کمک کرد و رشد پایدار را تسریع بخشید.

نقش مؤثر دانشگاهیان در تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید و ارائه راهکار‌های نوین

رحیمی با بیان اینکه دانشگاه‌ها و دانشجویان به عنوان بخش مهمی از جامعه، می‌توانند نقش مؤثری در تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید ایفا کنند، عنوان کرد: دانشگاه‌ها می‌توانند با ارائه آموزش‌های مرتبط با تولید و کارآفرینی، دانشجویان را برای شرکت در فعالیت‌های تولیدی آماده کرده و با انجام پژوهش‌های پیشرفته در زمینه‌های تولید و نوآوری، به افزایش تولید و بهبود فرآیند‌های تولید کمک کنند.

وی اضافه کرد: دانشگاه‌ها با برقراری ارتباط نزدیک با صنعت و بازار می‌توانند راهکار‌های نوینی برای افزایش تولید و بهبود کیفیت محصولات ارائه کرده و با ایجاد فضا‌های کارآفرینی و پشتیبانی از آغاز کارها، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان را به راه‌اندازی کسب و کار‌های جدید تشویق کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ادامه داد: دانشگاه‌ها با ارائه آموزش‌های عملی و مهارت‌های کاربردی می‌توانند دانشجویان را برای ورود به بازار کار آماده کنند تا در تقویت صنایع تولیدی نقش داشته باشند.

دانشگاه‌ها به کسب‌وکار‌ها خدمات مشاوره ارائه کنند

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید با ارائه خدمات مشاوره به کسب‌وکار‌ها و تولیدکنندگان محلی، آنها را در بهبود فرآیند‌های تولید و بازاریابی یاری دهند، مطرح کرد: با استفاده از این ظرفیت‌ها و رسالت‌ها، دانشگاه‌ها و دانشجویان می‌توانند در تشویق مردم به مشارکت در جهش تولید و توسعه اقتصادی کشور نقش مؤثری ایفا کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • استفاده از ظرفیت دانشجویان در فعالیت‌های فناورانه و دانش‌بنیان
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهیدان قربانی در اصفهان
  • توزیع بسته‌های مهربانی همزمان با میلاد کریم اهل بیت (ع)
  • وضعیت اخلاق مداری دانشجویان
  • مشارکت مردم در جهش تولید با ارائه تسهیلات مالی به کسب‌وکار‌ها