Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی از سکانس‌های فیلمبرداری اتفاقی غیر منتظره باعث شد تا کارگردان فیلمنامه را تغییر دهد. در حالی که گروه فیلمبرداری مشغول ضبط صحنه‌ای از فیلم بودند که یک خودرو از مقابل کامیون عبور می‌کند، اتفاق غیر منتظره‌ای رخ داد.

بازیگری که پشت رل نشسته بود ناگهان کنترلش را از دست داد و بعد از برخورد با صخره و چند چرخش دوباره روی زمین فرود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باوجود اینکه این تصادف در کادر دوربین نبود، اما توسط دیگر دست اندرکاران این فیلم، فیلمبرداری شد.

کارگردان تصمیم گرفت تا این صحنه طبیعی را از دست ندهد و با تغییر اندکی در فیلمنامه آن را در فیلم درام خود بگنجاند و موضوع را اکشن کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/


اتفاق غیر منتظره در صحنه فیلمبرداری فیلم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف فیلمبرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه با اجرای مژده لواسانی میزبان کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر است تا درباره نمایش «توافق نامه» که این شب‌ها بر صحنه است گفتگو کند.

نمایش «توافق نامه» سال گذشته به کارگردانی کوروش سلیمانی و با بازی بهنام تشکر، رامین ناصر نصیر و کوروش سلیمانی به صحنه رفت.

همچنین در بخش «احوالپرسی با هنرمندان» با مسعود فروتن گفتگو می‌شود که سال‌ها در حوزه کارگردانی تلویزیونی فعالیت کرده است.

پخش «بسته پیشنهادی» به تهیه کنندگی الهه بهبودی محصولی از گروه خانواده شبکه دو سیماست که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ پخش می شود.

 

دیگر خبرها

  • نمایش «توافق نامه» در «بسته پیشنهادی»
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • در سینما و تئاتر چه خبر است؟
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • عکس | صحنه‌ای خاص از آخرین فیلم منوچهر هادی و یکتا ناصر
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • ماجرای ورود پارک علوم و فناوری به فیلمنامه‌نویسی