Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-25@23:32:53 GMT

دفاع اتحادیه از گران‌شدن تخم‌مرغ

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۹۱۵۶

مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران با اشاره به قیمت تخم مرغ در بازار کیلویی ۱۰ هزار تومان گفت: این قیمت واقعی است و از ضرر و زیان تولیدکنندگان جلوگیری می‌کند، هر چند زیان ماه‌های گذشته را که عرضه زیر قیمت مصوب بود، جبران نمی‌کند. ناطقان: مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران گفت: از ابتدای سال تا کنون 19 هزار تن تخم مرغ صادر شده و در حال حاضر میزان صادرات تخم مرغ به حدود روزانه صد تن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رضا ترکاشوند با اشاره به افزایش حدود سه هزار تومانی قیمت هر شانه تخم مرغ نیز افزود : این میزان افزایش، قیمت تخم مرغ را پس از حدود هشت ماه به میزان مصوب رسانده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تولید مازاد تخم مرغ در هشت ماه گذشته قیمت آن به میزان کمتر از نرخ مصوب که حدود 7740 تومان در مرغداری است رسید که همین امر باعث ضرر و زیان تولیدکنندگان شده بود.

ترکاشوند گفت : با افزایش قیمت تخم مرغ در حال حاضر نرخ این محصول درب مرغداری به حدود نرخ مصوب رسیده است و این محصول در بازار هم با اضافه شدن هزینه‌های جانبی،  مانند حمل و نقل و سود شبکه توزیع عمده فروشی و خرده فروشی که 23 درصد به قیمت مصوب می‌افزاید با قیمت کیلویی ده هزار تومان یا شانه‌ای حدود 18 تا 20 هزار تومان عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: این قیمت واقعی است و از ضرر و زیان تولیدکنندگان جلوگیری می‌کند، هر چند زیان ماه‌های گذشته را که عرضه زیر قیمت مصوب بود، جبران نمی‌کند.

ترکاشوند با اشاره به افزایش تقاضا برای صادرات تخم مرغ تصریح کرد: پس از لغو ممنوعیت صادرات تخم مرغ رایزنی‌های بسیاری برای بازیابی بازار‌های از دست رفته صادراتی صورت گرفت و در سه هفته اخیر نیز تقاضا برای صادرات این محصول نیز افزایش یافته است.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران افزود: البته تنها میزان مازاد مصرف داخلی تخم مرغ صادر می‌شود و با توجه به تعهداتی که به بازار‌های داخلی داریم میزان صادرات مدیریت شد تا بازار داخلی با مشکل مواجه نشود.

ترکاشوند گفت: میزان تولید این محصول حدود 2500 تن در روز است.

وی افزود : برنامه ریزی تولید تخم مرغ به صورتی است که ده درصد بیشتر از میزان مصرف داخلی است و همین میزان مازاد مصرف هم برای صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

ترکاشوند تاکید کرد: درحال حاضر هم تعادل ایجاد شده است و هم نیاز داخلی برآورده می‌شود و هم صادرات صورت می‌گیرد و قیمت تخم مرغ نیز با توجه به تثبیت بازار دیگر افزایش نمی‌یابد. منبع: تسنیم برچسب ها: اتحادیه مرغداران ، گران شدن ، تخم مرغ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اتحادیه مرغداران گران شدن تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟

زی‌سان: با توجه به اینکه در اعلامیه سایپا در ارائه شرایط فروش در سال گذشته مبلغ پیش‌پرداخت خودرو نیز ۲۲۴ میلیون تومان اعلام شده بود، بنابراین قیمت سهند S در زمان تحویل یعنی امسال از ۴۴۰ میلیون تومان بیشتر خواهد بود. با توجه به اینکه قیمت تقریبی سهند S به‌عنوان تیپ پایه درحال‌حاضر از حدود ۴۵۰ میلیون تومان آغاز می‌شود، می‌توان حدس زد که قیمت سهند G یعنی تیپ فول آپشن به حدود ۵۰۰ میلیون تومان نیز برسد. 

به گزارش زی‌سان،  قیمت حواله سهند اکنون در پلتفرم‌های خرید و فروش در حال قیمت‌گذاری است و حواله خودروی سهند اس اکنون بین ۴۵ تا ۵۵ میلیون تومان معامله می‌شود. در پایین می‌توان برخی از قیمت‌های حواله خودروی سهند اس را در پلتفرم دیوار مشاهده کرد. 

منمنمنمنمن

tags # سایپا سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • از سرگیری صادرات دام زنده مازاد در کشور
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • انتقادها از افزایش مالیات ارزش افزوده چای بالا گرفت/ کالا گران و قاچاق زیاد می شود
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • فیلم/ بهادری جهرمی: افزایش قیمت بدون مبنا گران فروشی است
  • پیش‌بینی اکثر تحلیل‌گران از قیمت طلا و سکه کاهشی است
  • قیمت حواله سهند در بازار چقدر است؟
  • توافق آمریکا برای خرید نفت ایران / بازار انرژی شگفت زده شد!