Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت امام خمینی(ره) بخشی از بیانات ایشان در خصوص جلوگیری از نفوذ عناصر منحرف و وابسته به چپ و راست به محیط دانشگاه را در قالب یک پست منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: رفتار امام خمینی(ره) در قبال کارکنان زن سفارت آمریکا

در ادامه متن و تصویر پست مربوطه را مشاهده می‌کنید:

جلوگیری از نفوذ در دانشگاه

امام خمینی(ره): جوانان عزیز دانشگاهی هر چه بیشتر در کسب علوم و فنون در اعتلای کشور معظم خود کوشش نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نفوذ عناصر منحرف و وابسته به چپ و راست قاطعانه جلوگیری کنند و نگذارند محیط مقدس دانشگاه آلوده به اغراض منحرفان و وابستگان به اجانب گردد.
۸ شهریور ۱۳۶۲

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام خمینی ره رهبر کبیر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای مرمزی با اشاره به اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی حمیدیه گفت: برای خرید هر سری جهیزیه را ۴۱ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: جهیزیه‌های اهدایی دارای ۵ قلم کالای اساسی شامل؛ یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون تولید داخلی هستند و برای تهیه مجموع آنها ۲۵ سری ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.


مرمزی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی حمیدیه در سال۱۴۰۲ تاکنون ۱۳۳ سری جهیزیه میان نوعروسان زیر پوشش تهیه و اهدا کرده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی حمیدیه هدف از اهدای جهیزیه را ترویج ازدواج آسان و سنت حسنه پیامبر اکرم (ص)، تحکیم بنیاد خانواده و جوانی جمعیت عنوان و اضافه کرد: از خیرین و نیکوکاران برای کمک و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند و سایر نیاز‌های مددجویان زیر پوشش در زمینه بسته‌های معیشتی، پوشاک، بسته‌های آموزشی و تحصیلی، اشتغالزایی و ... دعوت بعمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • مدل دانشگاهی تمدن ایرانی الگوی ۲۰۰ دانشگاه در دنیا است
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟
  • حوزه درس امام(ره)
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد