Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، عباس زارع امروز یکشنبه در نشست خبری اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر مازندران ضمن قدردانی از مسئول بسیج رسانه استان مازندران برای برگزاری این جشنواره در استان، اظهارداشت: فعل برگزاری این جشنواره‌های تخصصی ویژه اصحاب رسانه شایسته تقدیر است اما برگزارکنندگان جشنواره باید در اندیشه بازنشر تولیدات رسانه‌ ها در بطن جامعه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه تلاش داریم نمایشگاه مطبوعات را در حاشیه برپایی نمایشگاه استانی کتاب داشته باشیم، افزود: این نمایشگاه از 26 آبان ماه تا اول آذرماه سال جاری در مجموعه نمایشگاهی شرکت آرین سینا واقع در جاده فرح‌آباد ساری برپا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بابیان اینکه 80 غرفه برای حضور رسانه‌ها در این نمایشگاه تدارک دیده‌شده است، گفت: تاکنون 70 رسانه در بخش محلی و ملی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند.

وی از برگزاری نشست‌ های خبری با حضور مدیران ارشاد استان در حاشیه این نمایشگاه خبر داد و افزود: هرروز یک کلاس آموزشی با سرفصل‌ های مختلف نظیر نقد منصفانه با حضور استادانی از تهران در نمایشگاه مطبوعات مازندران برگزار خواهد شد.

زارع گفت:  نمایشگاه یکشنبه ساعت 14 با حضور نماینده ولی‌فقیه در مازندران، استاندار و معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح می شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی معاون نمایشگاه مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ

ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از ۲۹ فروردین تا ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند.

به گزارش تسنیم، ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ آغاز شد، علاقه‌مندان می‌توانند از 29 فروردین تا 30 اردیبهشت 1403 برای حضور در نمایشگاه الکامپ پیش ثبت‌نام کنند.

پیش ثبت‌نام به منزله ثبت‌نام قطعی و واگذاری غرفه نیست؛ پس از پیش ثبت‌نام، شرکت‌ها براساس نوع فعالیت خود در سالن‌های مختلف جانمایی می‌شوند.

انتخاب سالن و فضای هر شرکت بعهده ستاد برگزاری است لطفاً متقاضیان محترم بصورت حضوری به ستاد برگزاری مراجعه نکرده و تنها از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده بر روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی کنند. در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتربا ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ سایت نمایشگاه elecompiran.com بوده و در صورت هرگونه درخواست و یا مکاتبه ای از سوی سایر شرکت‌های مختلف به ویژه شرکت‌های تبلیغاتی ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنند.

درحال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه توسط متقاضیان اطلاعات شرکت‌های متقاضی تأیید و پس از آن اکانت آن شرکت جهت ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

نمایشگاه الکامپ در عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوی و راهکارهای صنایع الکترونیک، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. الکامپ همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و عملکرد سالانه خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.

بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ 8 الی 11 تیرماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: نمایشگاه رسانه ها ؛ آیا مدار چهره های رسانه ای نسل جدید تغییر کرده؟ آغاز ثبت‌نام ناشران خارجی در نمایشگاه کتاب

دیگر خبرها

  • هنرمندان اسراییلی غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز را نگشودند
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟
  • برگزاری هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • گشایش غرفه هنر ایران در ونیز/ رژیم صهیونیستی از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • آغاز ثبت‌نام اولیه بیست و هفتمین نمایشگاه الکامپ
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • برگزاری مراسم پایانی سومین جشنواره شکرستان
  • آمادگی ۳۹ شرکت دانش بنیان برای حضور در نمایشگاه دستاوردهای وقف