Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@08:08:43 GMT

هواشناسی البرز،مردم از تردد غیر ضرور خوداری کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۹۴۳۳

هواشناسی البرز،مردم از تردد غیر ضرور خوداری کنند

منصور رحمانیان عصر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت:ب ه دلیل پایداری جو و نیز وجود چندین لایه وارونگی دمایی در سطوح پایینی، تجمع غبار و افزایش آلاینده‌ها را در شهرستان های استان خواهیم داشت.

رحمانیان آغاز آلاینده ها را از امروز دوشنبه اعلام کرد و بیان داشت: این وضعیت تا چهارشنبه هفته جاری در استان البرز ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: به مردم البرز توصیه می شود از انجام هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود خودداری  کرده و از خروج غیر ضروری از منزل و تردد بی مورد در معابر شهری بپرهیزهند.

رحمانیان تاکید کرد که افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از تردد در فضای باز و حضور در سطح شهر خودداری کنند و در منزل استراحت کنند.

وی همچنین از ورزشکاران و شهروندان خواست از از هرگونه فعالیت فیزیکی و ورزشی از جمله دویدن، پیاده روی و سایر فعالیت های ورزشی هوازی، خودداری نمایند.

از ابتدای هفته گذشته تاکنون  میزان آلودگی هوا  در استان البرز افزایش یافته است.

برچسب‌ها هواشناسی وضعیت هوا استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی وضعیت هوا استان البرز هواشناسی وضعیت هوا استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس

سرهنگ پیمان کرمی گفت: با توجه به حجم فزاینده سفر و ترافیک سنگین در روز‌های تعطیل تردد موتور سیکلت‌ها در این محور می‌تواند خطرات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

وی بیان کرد: دراین شرایط ترافیکی ممنوعیت تردد می‌تواند تا حدودی از حوادث احتمالی پیشگیری کند.

کرمی گفت: برخی راکبان با توجه به اجرای ممنوعیت تردد اصرار به سفر از مسیر جاده چالوس دارند که ماموران پلیس راه به هیچ عنوان اجازه ورود نخواهند داد.

رییس پلیس راه البرز افزود: درتعطیلات هفته گذشته از ادامه تردد تعداد زیادی موتور سیکلت در جاده کرج - چالوس جلوگیری شد.

 

به گزارش ایرنا، نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری کرج - چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر نیز درحوزه استان مازندران است که روزانه بیش از ۱۲ هزار تردد در این مسیر انجام می‌شود که در روز‌های تعطیل این حجم تردد چند برابر افزایش می‌یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • هشدارنارنجی جوی: تداوم بارش‌های رگباری درسیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز
  • بارندگی مسیر گُشت به سراوان را بست
  • تردد روان و عادی در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • تمام مدارس این استان سه‌شنبه (۲۸ فروردین) تعطیل شد؛ چرا؟
  • مدارس هرمزگان فردا غیرحضوری است
  • مدارس هرمزگان سه شنبه غیرحضوری شد