Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلنگ فاز دوم پروژه تکمیل فاضلاب شهر کرمان با ۱۳۹۶۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری با حضور وزیر نیرو به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در اولین روز از سفر رییس جمهور و وزیر نیرو به استان کرمان، فاز دوم تاسیسات جمع آوری و تصفیه فاضلاب افتتاح و عملیات اجرایی پروژه تکمیل تاسیسات فاضلاب شهر کرمان به دستور رییس جمهور و با حضور وزیر نیرو آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش فاز دوم تصفیه فاضلاب شهر کرمان با ظرفیت ۱۵۳۰۰ مترمکعب در شبانه روز و با اعتباری بالغ بر ۴۹۷ میلیارد ریال و تحت پوشش قرار گرفتن ۷۵ هزار نفر و ۹۰۰۰ فقره انشعاب که در بازه زمانی ۵ ساله ساخته شده بود، با حضور وزیر نیرو مورد بهره برداری قرار گرفت.

همچنین با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو، فاز دوم پروژه تکمیل فاضلاب شهر کرمان به طول خط انتقال ۱۲ کیلومتر و با ظرفیت ۹۰ هزار مترمکعب در شبانه روز و تعداد ۱۳۵ هزار فقره انشعاب با اعتباری بالغ بر ۱۳۹۶۰ میلیارد ریال برای مدت بازه زمانی ۵ ساله کلنگ زنی شد.

 

بیشتر بخوانید: پیشرفت فیزیکی ۴۶.۵درصدی پروژه های اقتصادمقاومتی استان کرمان/لزوم تسریع در فعال سازی واحدهای راکد و نیمه راکد در استان بهبود زندگی مردم جز با شفافیت و نو آوری ممکن نمی شود/ تعاونی ها نیازمند حضور گسترده جوانان و استارتاپ‌ها

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان پوشش رییس جمهور زمین سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ کولیوندگفت: از تاریخ ۴ تا ۵ اردیبهشت، ۷ استان اصفهان، تهران، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند، که بیشترین امدادرسانی در استان‌های کرمان و اصفهان انجام شده است.


وی ادامه داد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۲۸ مورد عملیات امداد و نجات به ۶۰۹ نفر متأثر امدادرسانی کردند، ۱ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۳۷ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.


رئیس سازمان جمعیت هلال احمر کشور افزود: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۶ تخته موکت و ۱۴ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.


رئیس سازمان هلال احمر کشور گفت:۴۳تیم عملیاتی متشکل ۱۷۱ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • جایگاه ایران در تکنولوژی سدسازی بین کشور‌های جهان
  • ایران جز کشورهای برتر در سدسازی است/ تامین ۹۵درصد تجهیزات آب و فاضلاب
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • بدهی‌های ایران تا سال ۱۴۰۲ را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • حضور ٤ وزیر و برخی از سفرا در همایش کرمان آیدکس