Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:13:08 GMT

پاییزه کتاب در سراسر کشور برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۵۹۶۱۵

پاییزه کتاب در سراسر کشور برگزار می‌شود

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد طباطبایی مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طرح پاییزه کتاب به روال دوره‌های قبل همزمان با بیست و هفتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توضیح داد: با دستور و مساعدت دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این طرح علاوه بر تهران، در کتابفروشی‌های شهرستان‌ها نیز برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: طرح‌های حمایتی که به صورت فصلی در کتابفروشی‌ها اجرا می‌شود، در راستای حمایت از کتابفروشی‌ها به ویژه کتابفروشی‌های کوچک در شهرستان‌ها طراحی و برگزار می‌شود و تاکنون هم رویکرد معاونت امور فرهنگی بر همین اساس بوده است.

طباطبایی گفت: به دلیل شرایط اقتصادی و محدودیت‌های بودجه و نگرانی از تاخیر در انجام تعهدات مالی ابتدا تصمیم گرفته شد که این طرح اجرا نشود. در ادامه با تاکید وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیگیری‌های معاون محترم فرهنگی وزیر مقرر شد این طرح همزمان با هفته کتاب در سراسر کشور اجرا شود.

وی همچنین اظهار کرد: از شهرداری تهران هم بابت همکاری در برگزاری طرح پاییزه کتاب در شهر تهران تشکر می‌کنیم و امیدواریم طرح‌های حمایتی این چنینی با مشارکت و همگرایی همه نهاد‌ها تداوم داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات پاییزه کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۵۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما و به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه دیدار کردند.

در این جلسه که پیرامون بررسی مباحث فرهنگی از جمله عفاف و حجاب برگزار شد؛ ۱۷ نماینده مجلس شورای اسلامی از جمله حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر اعضای این کمیسیون حضور داشتند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: در دوره تصدی گری وزارت فرهنگ از پشتیبانی و حمایت کمیسیون فرهنگی برخوردار بودیم، که این حمایت زمان تنظیم بودجه سالیانه، هنگام تدوین برنامه هفتم توسعه و  در شوراهای تخصصی جلوه‌گر بود و برادری را در حق ما کامل کردند.

اسماعیلی با اشاره به اینکه همواره در صف حمایت از حجاب و عفاف بوده ام؛ گفت: در فتنه فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت و در همان وقت به عنوان وزیر فرهنگ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از حجاب و عفاف بایستم.

وی افزود: در جشنواره فیلم فجر جایزه گوهر شاد را به آثاری می دهیم که در راستای فرهنگ حجاب عمل کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دست انتقام الهی از آستین فرزندان برومند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیرون آمد و این رژیم سفاک را در بین جهانیان تحقیر و خوار کرد؛ برای این نعمت شکرگزار خداوند متعال هستیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

     

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ: از طرح‌های کاربردی درحوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • جشنواره تولیدات رسانه ای روایت خدمت با محوریت سفر رییس جمهوری به استان سمنان برگزار می شود
  • جشنواره تولیدات رسانه‌ای «روایت خدمت» در استان سمنان برگزار می‌شود
  • اسماعیلی: گفتگوی ایران فرهنگی را گسترش داده ایم
  • اسماعیلی: امرو‌ز روز نصرت سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و یوم الله است
  • رژیم غاصب صهیونیستی در بین جهانیان تحقیر شد
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • برگزاری نمایشگاه پوشش عفیفانه در شهرستان اشکذر